Hvilke servise har dere?

Silver Paisley til pent og Cuisine fra Porsgrund som hverdagsservise.

Vi har angelina platinum til pent :) syns det et nydelig servise. Enkel og tidløst, og ikke too much ;)

Hverdag: Rosendahl (har ikke fullt enda, så supplerer med noe IKEA)
Pent middagsservise: Fauna fra Porsgrund (ikke min favoritt, men samboer jakter, så passer bra når vi serverer viltmiddag).
Pent kaffeservise: Sina fra Porsgrund

Har sorte tallerker fra ikea til hverdags men skal byttes ut med et servise fra kitchen (modern house argos) som vi hadde til pent før vi giftet oss og til pent nå har vi Platinum Extreme ( firkantet med sølv-kant):-)

Rosendahl til vanlig, og et hvitt pent med gullkanter vi har arvet til spesielle anledninger :-)

Porsgrund Porselen Maxi strå på kjøkkenet og prosgrund TID som finservise. Har både til middag og kaffe. Helt hvitt, med litt "riller" som mønster på kanten. (jobbet hos cg da jeg studerte, så mesteparten av lønna gikk til ting der, haha) Også har jeg startet å samle på PIP, men har bare krus enda. Det er så hyggelig og jeg blir glad av å ta det frem når jeg har kaffebesøk feks. For til vanlig har jeg et krus jeg drikker kaffe av, for jeg er den eneste hjemme som drikker kaffe.

Til hverdags har vi en mix av hvit riflet, mega mussel og musselmalt fra Royal Copenhagen.

Til best har vi musselmalt halvblonde fra Royal Copenhagen, det ser slik ut:

Veldig fornøyd med alt av servise. Jeg er veldig glad i servise og begynte å samle på royal copenhagen som 18-åring.

Vedlegg

• IMG_6028.JPG
    IMG_6028.JPG
    44,2 KB · Visninger: 16
Back
Topp