Hvilke servise har dere?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Sliter med å finne noe jeg liker men vil så gjerne ha noe nytt

Lei det vi har

Arv fra ikea :p perfekt i og med at det ikke er så store summer som går tapt om en av ungene (eller voksne) knuser noe :D

Til pent Grey Pearl
Til hverdags litt av hvert uten kjent merke
Til jul festive memories som ikke lenger selges og ønsker oss det nye julemorgen som middagsservise

Platinum fra tilbords. Veldig enkelt, men etter 10 år syns jeg fortsatt det er pent:)
ImageUploadedByBV Forum1479928987.435754.jpg

Fra Ikea :p Jeg har ikke sansen for å samle på fancy servise :p Mamma har en del da. Er egentlig godt fornøyd med Ikea sitt, jeg :)

Bondemønster til pent (mye arv :)) IKEA 365 til hverdag, går gjerne flere deler i gulvet i løpet av en mnd så greit at det er billig ;)

Har «file» fra tilbords til pent . Desverre ikke lenger i produksjon.
Til jul ; toys delight fra villroy &boch

Har bare kaffeserviset Partitur fra Christiania Glassmagasin, har ikke noe pent middagsservise :)

Pillivuyt (som jeg bestandig må google for å huske hva det het og hvordan det staves). Ville ha noe skikkelig som kunne brukes både til hverdags og fest, noe med fine detaljer og uten farger. Så det var perfekt, og lett å matche med annet. :)

Værdags er bare IKEA :)

"Fin" servis er 70 år gammelt arve servis, etter oldemor og oldefar. De fikk det til bryllupet!

Jul har jeg Disney ❤️ måtte ønske meg det i maange år før folk ville kjøpe det. Men jeg elsker det!

Å så har jeg begynt å samle på Paul pava nå, fordi jeg må ha noe jeg kan være mindre redd for enn det 70år gamle serviset :)

Ikea til hverdags.

Til fint har vi et arveservise fra oldemor som er snart 100 år gammelt. Og så ønsket vi oss Alv fra Wiik og Walsøe til bryllupet som også blir brukt til fint. I tillegg har vi krystallglass arvet fra min farmor og hans mormor, og komplett sølvbestikk arvet fra hans mormor.

Ikea til hverdag og bondemønster til pent. Har arvet det, men synes det er så fint :)

IKEA 365+, veldig praktisk. Vi spiser av vårt servise, og det skal bare holde maten unna bordet.:P

IKEA.. Har noe litt dyrere også, men syns ikke det er noe fint. Blir å ønske seg/kjøpe Rosendahl når vi har mulighet til det :) Men mens vi leier (og lever slik vi gjør nå) tenker jeg IKEA er best :)

Back
Topp