Hvilke serier følger du på HBO, viaplay, sumo, netflix?

Har sett serien på blogger til kristin gjelsvik også da... kristin og dennis 1+1=3. Har ALDRI vært inne på den bloggen, men måtte jo sjekke ut nå når hun plutselig var gravid i 7. Mnd, og var helt imot å få barn fra før. Anbefaler serien :D
Jaa, jeg begynte å hylgrine ❤️❤️

Er veldig, veldig fan av Game of Thrones. :)
Jobber meg gjennom Handmaid's Tale sesong 2, men syns den har blitt litt for brutal...

På TLC følger jeg Masterchef Australia. Elsker den serien. :P

Skjønner ikke hvorfor ikke flere tipser om outlander:laughing002 er helt hekta:laughing001

Bloggerne, suits, 90 days to wed og sikkert mye mer :D

Akkurat nå:
Punisher og Suits på Netflix
Vikings på HBO

Er veldig, veldig fan av Game of Thrones. :)
Jobber meg gjennom Handmaid's Tale sesong 2, men syns den har blitt litt for brutal...

På TLC følger jeg Masterchef Australia. Elsker den serien. :p
Jeg elsker begge de seriene, gleder meg til april og ny sesong game of thrones :)

Og jeg har begynt å se på Station 19 og er sur for at jeg ikke har hørt om det tidligere :p Men samtidig så har jeg flere episoder å se på kort tid enn om jeg begynte med en gang det kom ut!
Ja, den er veldig bra :) morsomt også siden den foregår sammen med Greys.

Akkuratt nå ser vi Banshee på HBO, når vi er ferdig med den blir vi å begynne på siste sesongen som er kommet ut av outlander :D Gleder oss også til Game of Thrones er tilbake med ny sesong!

Jeg har sett en del på den dessert-konkurransen med han Adriano Zumbo. Artig nok.

Okei....nå har jeg begynt å se på outlander igjen og jeg syns det er kjempespennende!!! Første ganga jeg gav det en sjans var det virkelig ikke noe for meg, men jeg antar at jeg ikke egentlig fulgte noe særlig med!

Ellers vil jeg anbefale The Handmaids tale, den var kjempebra!! Og i april kommer ny sesong av You Me Her ut, og det gleder jeg meg til

Back
Topp