Hvilke serier følger du på HBO, viaplay, sumo, netflix?

Blindspot, You, Blacklist, Haunting of Hillhous, Riverdale, 13 reasons why, New Amsterdam, Animal Kingdom, Legacies, Bodyguard, Greys Anatomi, The Fosters, Younger og selvfølgelig Home and Away!

Og jeg anbefaler alle seriene til alle!! Ser ikke på alle seriene på en gang....ser det ble en del, haha og nå har jeg bare nevnt de beste jeg kom på
 
Blindspot, You, Blacklist, Haunting of Hillhous, Riverdale, 13 reasons why, New Amsterdam, Animal Kingdom, Legacies, Bodyguard, Greys Anatomi, The Fosters, Younger og selvfølgelig Home and Away!

Og jeg anbefaler alle seriene til alle!! Ser ikke på alle seriene på en gang....ser det ble en del, haha og nå har jeg bare nevnt de beste jeg kom på
Jeg følger også mange av de du lister opp.


Men disse har jeg ikke sett. you, Haunting of Hillhous, Riverdale, 13 reasons why, New Amsterdam, Animal Kingdom, Legacies.

Hvordan anbefaler du først?
 
For øyeblikket ser jeg på house of cards.
Venter på ny sesong av homeland og the 100s.
 
Jeg følger også mange av de du lister opp.


Men disse har jeg ikke sett. you, Haunting of Hillhous, Riverdale, 13 reasons why, New Amsterdam, Animal Kingdom, Legacies.

Hvordan anbefaler du først?
13 reasons why er en serie jeg syns alle bør se absolutt! Der tar de opp veldig mange relevante ting rundt selvmord og andre ting som ofte er vanskelig å snakke om! Så den anbefaler jeg først :happy:

Neste må være You eller Haunting of Hillhous hvis du liker skumle og spenningsfylte serier!
 
13 reasons why er en serie jeg syns alle bør se absolutt! Der tar de opp veldig mange relevante ting rundt selvmord og andre ting som ofte er vanskelig å snakke om! Så den anbefaler jeg først :happy:

Neste må være You eller Haunting of Hillhous hvis du liker skumle og spenningsfylte serier!
Takk for tips, jeg skal sjekke de ut når jeg er ferdig med sesong 3 av blindspot.

Har du sett station 19, jeg synes den er bra. Søsterserien til Greys.
 
Takk for tips, jeg skal sjekke de ut når jeg er ferdig med sesong 3 av blindspot.

Har du sett station 19, jeg synes den er bra. Søsterserien til Greys.
Nei, den har jeg ikke sett! Skriver den på lista med en gang :p
 
Følger blacklist og the Good wife på viaplay, også home and away og big bang theory på TV :happy:
 
Outlander ser jeg på nå.... kan virkelig anbefales:love017
 
På Netflix det jeg cuckoo for øyeblikket men snart ferdig og da vet jeg Ikke lenger hva jeg skal se. Ser stort sett kun én serie om gangen :)
 
Call the midwife:love7
 
13 reasons why er en serie jeg syns alle bør se absolutt! Der tar de opp veldig mange relevante ting rundt selvmord og andre ting som ofte er vanskelig å snakke om! Så den anbefaler jeg først :happy:

Neste må være You eller Haunting of Hillhous hvis du liker skumle og spenningsfylte serier!
Jeg har begynt å se 13 reasons why nå, den er utrolig bra :) takk for tipset :)
 
Jeg har begynt å se 13 reasons why nå, den er utrolig bra :) takk for tipset :)
Og jeg har begynt å se på Station 19 og er sur for at jeg ikke har hørt om det tidligere :p Men samtidig så har jeg flere episoder å se på kort tid enn om jeg begynte med en gang det kom ut!
 
Nettopp ferdig med å se You på netflix. Syk, syk serie! Anbefales :)
Følte den var litt teit i begynnelsen, skjønte liksom ikke helt. Men blir ganske fort hekta.
 
Begynte på you igår :) Ser som regel ferdig en serie før jeg begynner på neste... utenom greys anatomy da ;)
 
Har sett serien på blogger til kristin gjelsvik også da... kristin og dennis 1+1=3. Har ALDRI vært inne på den bloggen, men måtte jo sjekke ut nå når hun plutselig var gravid i 7. Mnd, og var helt imot å få barn fra før. Anbefaler serien :D
 
Back
Topp