Hvilke prosjekter har du/hadde du under svangerskapet?

Jeg fikk ikke brukt babynestet mitt så mye, baby hadde en tisselrkkasje og da jeg vasket det så vrengte fyllet seg. Jeg må sprette opp, dandere fyllet og kanskje sette i en glidelås i stedet :)

Hakking lærte jeg av min bestemor men jeg tror det er fine instruksjonsvideoer på drops.no :)

Januarsalget kan jeg ikke få skrytt nok av! Vi har spart mange, mange 1000-ener :D og kjøp endel brukt, det er mange kupp :)
Sånn som kan skje :)Ja skal ta meg en tur inn på siden å se litt :) Blir nokk også å kjøpe litt brukt :)

Å komme meg gjennom svangerskapet var egentlig nok :p Imellom spying, migrene og bekkenløsninga skrev jeg liste for mannen. Ellers har prosjektene for rom kommet etter barna og formen kom seg igjen. Og med nytt hus :p
Er så leit synes jeg når man går dårlig et helt svangerskap,men man må vel bare tenke at det er jo verd det :)

jeg strikker endel og har maaange prosjekter klare som jeg vil begynne på etterhvert. "Tør" ikke begynne på klær og slike ting før jeg er litt mer "gravid: :p (er 11 uker idag) men har startet på babyteppe nummer 2 :) blir nok endel ullgensere, sokker og votter i ulike størrelser etterhvert som tiden går :)

Strikket ekstremt mye!
Luer, jakker, kjoler, shorts, rompere+++

Back
Topp