Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn som kan skjeJeg fikk ikke brukt babynestet mitt så mye, baby hadde en tisselrkkasje og da jeg vasket det så vrengte fyllet seg. Jeg må sprette opp, dandere fyllet og kanskje sette i en glidelås i stedet
Hakking lærte jeg av min bestemor men jeg tror det er fine instruksjonsvideoer på drops.no![]()
Januarsalget kan jeg ikke få skrytt nok av! Vi har spart mange, mange 1000-enerog kjøp endel brukt, det er mange kupp
![]()
Tusen takkOg; GRATULERER!![]()
Så finJeg gjorde det veldig enkelt med en isopor-ring, bånd og papirstjerner. Ikke noe å leke med, men ganske fint å se påVis vedlegget 97193
Mye fint innenfor strikkingJeg lært meg å strikke og hekle under mitt andre svangerskap![]()
Er så leit synes jeg når man går dårlig et helt svangerskap,men man må vel bare tenke at det er jo verd detÅ komme meg gjennom svangerskapet var egentlig nokImellom spying, migrene og bekkenløsninga skrev jeg liste for mannen. Ellers har prosjektene for rom kommet etter barna og formen kom seg igjen. Og med nytt hus
![]()