Jeg ble sykemeldt pga bekkenløsning ganske så tidlig så jeg lærte meg å hekle. Heklet vognrangle, uro, votter, luer og tøfler
Heklet faktisk nesten bare på frihånd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde også bekkenløsning,ord kan ikke beskrive smerten ved husarbeid på den tiden! Jeg eier ikke fantasi når det kommer til hekling på frihånd. Så her går det bare i oppskrifterJeg ble sykemeldt pga bekkenløsning ganske så tidlig så jeg lærte meg å hekle. Heklet vognrangle, uro, votter, luer og tøflerHeklet faktisk nesten bare på frihånd
![]()
Ser at mange her inne har strikket babyteppe,så tror nokk jeg skal prøve jeg ogsåJeg strikket to babytepper, og fikk mannen til å male vugge og kommode![]()
Ser at mange her inne har strikket babyteppe,så tror nokk jeg skal prøve jeg ogsåBare bra at mannen også har litt prosjekter under svangerskapet
![]()
Det kan ikke ha vært lett :/mitt prosjekt var å komme meg igjennom svangerskapet i live.
alt jeg gjorde var å være syk. (ja jeg var faktisk syk, ikke bare gravid)
Lille gullet har rom sammen med meg og barnefarenStrikka vognteppe til største.
Til lillebror strikket jeg et mykt babyteppe (merinoull) og et settellers rommet som mange nevner!
Hakking har jeg skikkelig lyst å læreJeg:
-hakket et babyteppe (afghansk hekling som tar en stund)
- sydde babynest
- heklet vognlenke
- arrangerte min egen babyfest
- lagde fotoalbum/dagbok fra 2 streker til avreisen hjem fra sykehuset
Samt å shoppe på salg til baby og lese alt jeg kom over om "the baby language", tilknytning, samspill ol
Begynte etter OUL
Jeg fikk ikke brukt babynestet mitt så mye, baby hadde en tisselrkkasje og da jeg vasket det så vrengte fyllet seg. Jeg må sprette opp, dandere fyllet og kanskje sette i en glidelås i stedetHakking har jeg skikkelig lyst å læreHar hørt mye om de baby nestene,er de bra? Har også tenkt å prøve meg på å notere litt om graviditeten fra nå
Ja nå er d januarsalg så man må bare lete litt
![]()
Minste her ligger hos oss fortsatt han ogLille gullet har rom sammen med meg og barnefarenMå vel kanskje prøve å lage en del av rommet om til baby rom
![]()
De var knallfine Rustad90Strikking er jeg enda litt nybegynner på,men øving gjør mester
![]()
Jeg gjorde det veldig enkelt med en isopor-ring, bånd og papirstjerner. Ikke noe å leke med, men ganske fint å se påEn hjemmelaget uro hørtes koslig ut,kanskje jeg prøver meg på detJeg lærte meg å hekle i forrige svangerskap,ingen i familien min kan det så jeg lærte rett og slett av youtube
kjempe enkelt når lyspæren endelig tennes i hode etter å ha kranglet med heklekroken i x antall timer
![]()

Knallfine!