Hvilke prosjekter har du/hadde du under svangerskapet?

Jeg ble sykemeldt pga bekkenløsning ganske så tidlig så jeg lærte meg å hekle. Heklet vognrangle, uro, votter, luer og tøfler:) Heklet faktisk nesten bare på frihånd;)

Jeg ble sykemeldt pga bekkenløsning ganske så tidlig så jeg lærte meg å hekle. Heklet vognrangle, uro, votter, luer og tøfler:) Heklet faktisk nesten bare på frihånd;)
Jeg hadde også bekkenløsning,ord kan ikke beskrive smerten ved husarbeid på den tiden! Jeg eier ikke fantasi når det kommer til hekling på frihånd. Så her går det bare i oppskrifter :)

Jeg strikket to babytepper, og fikk mannen til å male vugge og kommode :)

Ser at mange her inne har strikket babyteppe,så tror nokk jeg skal prøve jeg også :) Bare bra at mannen også har litt prosjekter under svangerskapet :)

Babytepper i ull er faktisk det jeg har hatt mest bruk for.
Sånne teddytepper og tepper i fleece endte det bare opp med at vesla ble helt gjennomvåt av svette, for det puster ikke og regulerer ikke noe fukt.
Synes baby merino fra drops er helt deilig.
Hjemmestrikka er best ja :)

mitt prosjekt var å komme meg igjennom svangerskapet i live.
alt jeg gjorde var å være syk. (ja jeg var faktisk syk, ikke bare gravid)

Strikka vognteppe til største.

Til lillebror strikket jeg et mykt babyteppe (merinoull) og et sett :) ellers rommet som mange nevner!

Jeg:
-hakket et babyteppe (afghansk hekling som tar en stund :p )
- sydde babynest
- heklet vognlenke
- arrangerte min egen babyfest
- lagde fotoalbum/dagbok fra 2 streker til avreisen hjem fra sykehuset :)

Samt å shoppe på salg til baby og lese alt jeg kom over om "the baby language", tilknytning, samspill ol :)

Begynte etter OUL

Jeg:
-hakket et babyteppe (afghansk hekling som tar en stund :p )
- sydde babynest
- heklet vognlenke
- arrangerte min egen babyfest
- lagde fotoalbum/dagbok fra 2 streker til avreisen hjem fra sykehuset :)

Samt å shoppe på salg til baby og lese alt jeg kom over om "the baby language", tilknytning, samspill ol :)

Begynte etter OUL
Hakking har jeg skikkelig lyst å lære :) Har hørt mye om de baby nestene,er de bra? Har også tenkt å prøve meg på å notere litt om graviditeten fra nå :) Ja nå er d januarsalg så man må bare lete litt :)

Hakking har jeg skikkelig lyst å lære :) Har hørt mye om de baby nestene,er de bra? Har også tenkt å prøve meg på å notere litt om graviditeten fra nå :) Ja nå er d januarsalg så man må bare lete litt :)
Jeg fikk ikke brukt babynestet mitt så mye, baby hadde en tisselrkkasje og da jeg vasket det så vrengte fyllet seg. Jeg må sprette opp, dandere fyllet og kanskje sette i en glidelås i stedet :)

Hakking lærte jeg av min bestemor men jeg tror det er fine instruksjonsvideoer på drops.no :)

Januarsalget kan jeg ikke få skrytt nok av! Vi har spart mange, mange 1000-ener :D og kjøp endel brukt, det er mange kupp :)

En hjemmelaget uro hørtes koslig ut,kanskje jeg prøver meg på det :) Jeg lærte meg å hekle i forrige svangerskap,ingen i familien min kan det så jeg lærte rett og slett av youtube ;) kjempe enkelt når lyspæren endelig tennes i hode etter å ha kranglet med heklekroken i x antall timer :)
Jeg gjorde det veldig enkelt med en isopor-ring, bånd og papirstjerner. Ikke noe å leke med, men ganske fint å se på :PImageUploadedByBV Forum1420279326.007610.jpg

Jeg lært meg å strikke og hekle under mitt andre svangerskap :-)

Å komme meg gjennom svangerskapet var egentlig nok :p Imellom spying, migrene og bekkenløsninga skrev jeg liste for mannen. Ellers har prosjektene for rom kommet etter barna og formen kom seg igjen. Og med nytt hus :p

Back
Topp