Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme gjør jeg[emoji4] Og hyper allergic serien.Boots apotek sin No7 serie, jeg har Prtect&Perfect. Brukt i flere år og passer meg perfekt.
Beste som finnes er Ole Henriksen syntes jeg da[emoji1305][emoji6] er utrolig bra for urenhud hvis du velger rett sett. Men bruker også solkrem som er mot urenhud. Er også 33, og fikk først urenhud for et år siden.
Dermalogica! Beste hudpleieserien som finns [emoji7][emoji108]
Takk for tipset. Jeg skal høre på apoteket i morgenJeg bruker eucerin anti redness med grønne pigmenter samt ultra sensitiv som nattkrem også bruker jeg en rens fra la Roche posay.
Men ofte har apotekene prøver de kan gi ut, greit å prøve litt ulikt før du kjøper masse du ikke liker, de kan også veilede deg til hvilke produkter som kan passe deg best
Du kan dra på Vitusapotek å få gratis fuktmåling, så kan de ansatte hjelpe deg å finne produkter som passer for deg. De er jo selvfølgelig ikke hudpleiere, men vitus har stort fokus på hud, og har årlig flere ansatte på kurs på hudpleieakademiet [emoji4]Jeg burde funnet noe annet sikkert.
Men jeg vet ikke om jeg skal ha for tørr hud eller fet hud eller normal hud, neppe ung hud (selv om jeg sånnsett føler meg ung ;-) ) men er jeg kommet til sånn alder at 'moden hud"- begrepet som betyr "gammel" er på vei?
Burde sikkert til en hudpleier som kunne fortalt meg hva jeg trenger. Men innbiller meg at de pakker på meg mye jeg aldri bruker...
Du kan dra på Vitusapotek å få gratis fuktmåling, så kan de ansatte hjelpe deg å finne produkter som passer for deg. De er jo selvfølgelig ikke hudpleiere, men vitus har stort fokus på hud, og har årlig flere ansatte på kurs på hudpleieakademiet [emoji4]