I
Ingenbruker
Guest
Både krem og rens..
I en alder av 33 kom alle kvisene...
Føler med deg, mine kom nå i en alder av 29, aldri hatt ei kvise i hele mitt liv, håper det er hormoner ettersom mini bare er 4mnd[emoji51]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både krem og rens..
Jeg kan nok ikke skylde på det lenger, da yngste nærmer seg 5 år [emoji85]Føler med deg, mine kom nå i en alder av 29, aldri hatt ei kvise i hele mitt liv, håper det er hormoner ettersom mini bare er 4mnd[emoji51]
Jeg kan nok ikke skylde på det lenger, da yngste nærmer seg 5 år [emoji85]
Hvor kjøpes det da?
TakkApotek 1 har Ren, mener Vitus også fremdeles har det.
La roche posay toleriane. Sjekket hormonnivå hos lege?Både krem og rens..
Jeg har også fått kviser i 30 årene, aldri slitt med det før[emoji32]
Jeg bruker clarins, veldig fornøyd med de produktene. Har rensekrem, peeling og fuktighetskrem til blandahud
Hvor ofte bruker du det? Må begynne jeg og, kan jo prise meg lykkelig for å ha gått igjennom tennprene uten en eneste kvise da[emoji23] men fortsatt kjipt å måtte begynne med behandling i en alder av snart 30
Å? Det visste jeg ikke, har alltid trodd jeg var»trygg» når det ikke kom noe i tennåreneRensekremen og fuktighetskremen 1gang om dagen, noen ganger 2. Peelingen 2-3 ganger i uken. Enig, aldri hatt behov for det tidligere. Hudlegen mente det var svært vanlig i 30 års alderen, så måtte bare fortsette med det jeg gjorde[emoji57]
Å? Det visste jeg ikke, har alltid trodd jeg var»trygg» når det ikke kom noe i tennårene
Jeg også, men min mor kunne fortelle meg at hun fikk det også [emoji57]