Hvilke produkter bruker dere i ansiktet?

Forever living sine produkter [emoji4]
 
Beste som finnes er Ole Henriksen syntes jeg da[emoji1305][emoji6] er utrolig bra for urenhud hvis du velger rett sett. Men bruker også solkrem som er mot urenhud. Er også 33, og fikk først urenhud for et år siden.
 
Jeg bruker eucerin anti redness med grønne pigmenter samt ultra sensitiv som nattkrem også bruker jeg en rens fra la Roche posay.

Men ofte har apotekene prøver de kan gi ut, greit å prøve litt ulikt før du kjøper masse du ikke liker, de kan også veilede deg til hvilke produkter som kan passe deg best
 
Jeg bruker Infinite fra Forever Living. Uten parabener og parfyme, samt at det er anti-age [emoji106]
 
Beste som finnes er Ole Henriksen syntes jeg da[emoji1305][emoji6] er utrolig bra for urenhud hvis du velger rett sett. Men bruker også solkrem som er mot urenhud. Er også 33, og fikk først urenhud for et år siden.

Elsker Ole Henriksen [emoji173]️ Prøvd litt forskjellig, liker mange av Matis sine produkter også, men faller stort sett alltid tilbake på Ole Henriksen [emoji4]
 
Jeg har aldri brukt noenting og har veldig bra hud. Noen få ganger om vinteren blir jeg litt tørr på nesen, da bruker jeg litt krem. Ellers ingenting
 
Det varierer. Har prøvd mye forskjellig, har blandingshud som blir tørrere jo eldre jeg blir. Har vært fornøyd med Ole Henriksen sine oransje produkter, bruker rensemoussen hver dag, og serum innimellom-ellers varierer jeg mellom dagkremer med og uten solfaktor. Nå som det er vinter og jeg er gravid, funker La Roche Posay sin solkrem med faktor 30, ellers blir den for fet. Origins sin oransje ansiktskrem (husker ikke hva noen av dem heter, derav fargene) er fin til hverdags, men om vinteren må jeg smøre meg to ganger med den. Skrubber ansiktet ei gang i uka ca, men er sykt dårlig på å fjerne sminka om kvelden. Bruker ikke så mye da, blir mest litt panda rundt øynene.

Innimellom bruker jeg litt ansiktsolje, men kan ikke gjøre det for ofte da jeg får kviser av det. På kroppen derimot kan jeg fint bruke kokosolje (sånn fra matbutikken) som bodylotion :)
 
Jeg slet veldig med huden før og for meg er det best å bruke så lite som mulig. Vasker huden lett med vann morgen + kveld og smører med en tynn ansiktskrem etterpå. Pleier å handle en av de billige, tror jeg har en fra Nivea nå :p Jeg har prøvd utallige dyre produkter, men dette funker best for huden min.
 
Jeg bruker eucerin anti redness med grønne pigmenter samt ultra sensitiv som nattkrem også bruker jeg en rens fra la Roche posay.

Men ofte har apotekene prøver de kan gi ut, greit å prøve litt ulikt før du kjøper masse du ikke liker, de kan også veilede deg til hvilke produkter som kan passe deg best
Takk for tipset. Jeg skal høre på apoteket i morgen :)
 
Jeg burde funnet noe annet sikkert.

Men jeg vet ikke om jeg skal ha for tørr hud eller fet hud eller normal hud, neppe ung hud (selv om jeg sånnsett føler meg ung ;-) ) men er jeg kommet til sånn alder at 'moden hud"- begrepet som betyr "gammel" er på vei?

Burde sikkert til en hudpleier som kunne fortalt meg hva jeg trenger. Men innbiller meg at de pakker på meg mye jeg aldri bruker...
Du kan dra på Vitusapotek å få gratis fuktmåling, så kan de ansatte hjelpe deg å finne produkter som passer for deg. De er jo selvfølgelig ikke hudpleiere, men vitus har stort fokus på hud, og har årlig flere ansatte på kurs på hudpleieakademiet [emoji4]
 
Du kan dra på Vitusapotek å få gratis fuktmåling, så kan de ansatte hjelpe deg å finne produkter som passer for deg. De er jo selvfølgelig ikke hudpleiere, men vitus har stort fokus på hud, og har årlig flere ansatte på kurs på hudpleieakademiet [emoji4]

Kanskje vurdere en gang jeg har tid
 
Back
Topp