Hvilke navn

Haha! Nei, jeg har vært her såpass lenge at den der gir jeg meg ikke ut på en gang til. Jeg får bare huden full av kjeft. [8D]

Hehe, har en god del på nei-lista, men det blir nok ikke godt mottatt her inne[;)]

Drit i hva som er godtatt her inne da, kom igjen!

Jeg liker ikke sånne veldig spesielle navn, og er heller ikke glad i Storm, Trym, Frøya ol.

Jeg syns de navnene var fine ;)
Men er ikke veldig glad i typ Chanell, Cassandra, Adrian osv.
Meeeen, smaken er jo som baken, som de sier. Heldigvis liker vi ikke alle de samme navnene!

Kjellfrid og Ansgar

eller kom på litt flere da:

Timmoteus, Amandus, Gyda

Jeg bare MÅ svare her, for det er et jentenavn jeg liker så dårlig at jeg... ja... jeg liker det absolutt ikke, og det er Gøril. Huff, det høres så... fælt ut! :b

Ellers liker jeg ikke skikkelig norske navn så veldig godt. Pål, Per, Knut. Slike navn.

Og jeg skjønner ikke hvorfor man ikke skulle tørre å si hvilke navn man ikke liker så godt. Alle vet jo at alle ikke kan like de samme navnene, og takk gud for det!

ORIGINAL: Drea89

Jeg bare MÅ svare her, for det er et jentenavn jeg liker så dårlig at jeg... ja... jeg liker det absolutt ikke, og det er Gøril. Huff, det høres så... fælt ut! :b

Ellers liker jeg ikke skikkelig norske navn så veldig godt. Pål, Per, Knut. Slike navn.

Og jeg skjønner ikke hvorfor man ikke skulle tørre å si hvilke navn man ikke liker så godt. Alle vet jo at alle ikke kan like de samme navnene, og takk gud for det!

Haha! Da har du ikke fulgt med... [8D] Sånn som hvis jeg sier som jeg helt ærlig mener, at jeg ikke klarer å se for meg en voksen sterk mann som heter Linus får jeg huden full... Det pleier å skje. [8D]

Tunge navn...
Cassandra
Angelica
Krisander
Jeanette
Emilian

ORIGINAL: Labambie

Haha! Da har du ikke fulgt med... [8D] Sånn som hvis jeg sier som jeg helt ærlig mener, at jeg ikke klarer å se for meg en voksen sterk mann som heter Linus får jeg huden full... Det pleier å skje. [8D]

Linus bor i svingen[:D]

Jeg er ikke helt fan av jentenavnet Desiré, har i grunnen aldri likt det navnet. Men så har jeg aldri kjent noen som heter det heller - det ville sikkert vært annerledes da. I tillegg er jeg ikke helt med på den "slutter på -ander"-greia som er så populær nå; altså navn som Leander, Chrisander, Lysander osv osv - noen av de virker det som om folk finner på selv... [X(][8D]

MEN; navnet skjemmer ingen, og navn som jeg før ikke har likt kan jeg nå synes er nydelige fordi jeg har fått positive assosiasjoner til det gjennom folk jeg blir kjent med. [:)]

Heheh, men det er jo bare en ærlig smakssak da! [:D] Jeg tar meg IKKE nær om noen sier at de ikke liker navnet Vilja. Jeg ELSKER navnet, og det er vel det som er viktig. [:)]

ORIGINAL: Fragle

Hehe, har en god del på nei-lista, men det blir nok ikke godt mottatt her inne[;)]

Det er for min del IKKE aktuelt å kalle jenten vår for Michelle, Charlotte, Jeanette, Marielle, osv... Tror det er pga hva (altså hvem) jeg assosierer med den type navn... [8D] Mannen synes selvsagt at alle de navnene er nyyydelige... [&:] Vi har ikke begynt navnekampen enda... Gleder meg vilt... [8D]

Jeg må bare si at linus er et søtt navn, om det hadde vært på ei jente!
FORDI, lille søsteren min heter Line Mari, og vi har siden hun var nyfødt kalt henne Linus, DVS hun er 16 år nå. (før linus i svingen sin tid), Så jeg klarer ikke helt se for meg en barsk voksen mann som heter Linus jeg heller!

Det er MANGE navn på nei lista mi, men det som er høyest oppe er "feminine"-mannsnavn.. Dvs navn som man ikke ser for seg på store staute menn liksom... Som f.eks Linus, Emilian, Chrisander, Lysander osvosv...

Av såkalte "vanlige" navn synes jeg Amalie/Emilie/Amelie osv er helt grusomme.. [:-]
Liker heller ikke Frida og Tiril.

Som nevnt tidligere i tråden liker jeg overhodet ikke guttenavn som Lysander, Chrisander og Leander.
Aleksander og Linus synes jeg også er mindre pene [:-]

Shoot me!

Husker fra et annet forum at det var ei som kalla opp sønnen etter mannen og bikkja, eller noe sånt.. Så han heter Carosander.. Heller ikke på min ja-liste får man si [;)]

Det værste navnet må være Analius. Ja, det står faktisk i den store norrske navneboken[:'(]

Back
Topp