Hvilke navn

Her i huset blir kommer det aldri en Nikolai, ei heller ei Angelica.

Kan ikke komme på så mange navn akkurat nå, men er ikke fan av typisk norske navn, så her i gården blir det ingen slike. Men Hagbart står ikke så høyt på listen min (ja, det er ett navn oldefar het det)

Bortsett fra det er jeg enig med de fleste navnene som er nevnt. Men liker veldig godt navnet Storm så blir det gutt her blir Storm første fornavn og ett navn på A blir andre navn. Pga det er ett uvanlig navn vil jeg ikke si det.

Sikkert mange som ikke liker navnet Sol Cathrine, men jeg elsker det. derfor heter datteren min det<3

Jeg liker ikke sånne litt gammeldagse:

Sveinung
Svanhild
Kolbjørn
Sigvald

Paul
Stein
Bjørn
Rolf
Sølvi

Eller sånne merkelige, tunge, gammeldagse sammensetninger som:

Stig-Kolbjørn
Paul-Sigvald
Morten-Steinar
Petra-Gunnlaug
Sigfried-Arthur
Sigrid-Kornelia

Ikke sånn veeeeldig fan av tunge, moderne, gjerne engelske/amerikanske sammensetninger heller:

Chloe-Cassandra
Benedicte-Isadora
Louise-Alexandra
William-Amadeus
Nicolay-Christian

Dette er bare eksempler, og beklager om jeg trakker noen på tærne. Smaken er som baken -DELT! [;)]

ORIGINAL: Kamel

Det værste navnet må være Analius. Ja, det står faktisk i den store norrske navneboken[:'(]

Oh my oh my!

Denne type navn: Bjørg, Sigrid, Arnulf, Sigbjørn...

For meg blir det helt rart å kalle guttene sine for sånne "puse"navn som absolutt ikke passer på voksne menn. Jeg klarer for eksempel ikke å se for meg en voksen Timian... [8|]

Nicklas er heller ikke fint, høres ikke ut som et navn syns jeg[8D]

Den diskusjonen begir jeg meg ikke ut på én gang til. Klok av skade.[8D][:D]

ORIGINAL: Markmusa

For meg blir det helt rart å kalle guttene sine for sånne "puse"navn som absolutt ikke passer på voksne menn. Jeg klarer for eksempel ikke å se for meg en voksen Timian... [8|]

Timian heter hunden til svigerfar! Bitteliten dvergpinscher :p

ORIGINAL: Frøken Lillan

ORIGINAL: Markmusa

Timian heter hunden til svigerfar! Bitteliten dvergpinscher :p

Ja akkurat! [:D]

ORIGINAL: Fragle

Hehe, har en god del på nei-lista, men det blir nok ikke godt mottatt her inne[;)]

Sign..

Elsker litt Norske navn jeg.

Linus synes jeg er mindre pent, og Luna... Mulig jeg ikke liker Luna fordi Rotta til venninna mi heter det, og den beit meg[:@]

Uff, lista mi er laaaang!!

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Linus synes jeg er mindre pent, og Luna... Mulig jeg ikke liker Luna fordi Rotta til venninna mi heter det, og den beit meg[:@]

Luna syns jeg er et hundenavn[8D]

Men så har vi en hund som heitter Casper da.. Så syns også det er sæært på barn, hadde en katt som het Sander også... Enda mer sært[8D]

ORIGINAL: Gitte__

Men så har vi en hund som heitter Casper da.. Så syns også det er sæært på barn, hadde en katt som het Sander også... Enda mer sært[8D]

Har hatt katter som hete Oliver & Elliott[8D]

ORIGINAL: BirgitteBarbot

ORIGINAL: Gitte__

Har hatt katter som hete Oliver & Elliott[8D]

Elliott vil jeg at hunden vi engang skal ha skal hete :D

Det ble mye skal ha[8D]

Bjørg
Gerd
Kristiana
Turid
Aud
Osv osv..

Hans
Helge
Svein