tigerbebis
Gift med forumet
Her i huset blir kommer det aldri en Nikolai, ei heller ei Angelica.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kamel
Det værste navnet må være Analius. Ja, det står faktisk i den store norrske navneboken[:'(]
ORIGINAL: Markmusa
For meg blir det helt rart å kalle guttene sine for sånne "puse"navn som absolutt ikke passer på voksne menn. Jeg klarer for eksempel ikke å se for meg en voksen Timian... [8|]
ORIGINAL: Frøken Lillan
ORIGINAL: Markmusa
For meg blir det helt rart å kalle guttene sine for sånne "puse"navn som absolutt ikke passer på voksne menn. Jeg klarer for eksempel ikke å se for meg en voksen Timian... [8|]
Timian heter hunden til svigerfar! Bitteliten dvergpinscher :p
ORIGINAL: *LilleVinkel*
Elsker litt Norske navn jeg.
Linus synes jeg er mindre pent, og Luna... Mulig jeg ikke liker Luna fordi Rotta til venninna mi heter det, og den beit meg[:@]
ORIGINAL: Gitte__
Linus synes jeg er mindre pent, og Luna... Mulig jeg ikke liker Luna fordi Rotta til venninna mi heter det, og den beit meg[:@]
Luna syns jeg er et hundenavn[8D]
Men så har vi en hund som heitter Casper da.. Så syns også det er sæært på barn, hadde en katt som het Sander også... Enda mer sært[8D]
ORIGINAL: BirgitteBarbot
ORIGINAL: Gitte__
Luna syns jeg er et hundenavn[8D]
Men så har vi en hund som heitter Casper da.. Så syns også det er sæært på barn, hadde en katt som het Sander også... Enda mer sært[8D]
Har hatt katter som hete Oliver & Elliott[8D]