M
Moderator Wilma
Guest
Er det enighet om hva barnet skal hete eller diskuteres det enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp derfor prøvde vi å holde det hemmelig. Mye lettere å presentere et født barn ved navn, de fleste holder negative kommentarer for seg selv da.Vi er veldig bestemte på et navn, men det sårer meg at nesten samtlige mener dette er tull og kan ikke forstå hvorfor vi vil kalle vår lille prins dette navnet. Det er et helt norsk navn, litt gammelt og ikke like mye brukt idag. Nettopp derfor vi vil ha det. Hvordan skal jeg forholde meg til alt det negative som blir slengt etter oss mtp navnevalget? Begynner å tære på tålmodigheten min!
Vi er veldig bestemte på et navn, men det sårer meg at nesten samtlige mener dette er tull og kan ikke forstå hvorfor vi vil kalle vår lille prins dette navnet. Det er et helt norsk navn, litt gammelt og ikke like mye brukt idag. Nettopp derfor vi vil ha det. Hvordan skal jeg forholde meg til alt det negative som blir slengt etter oss mtp navnevalget? Begynner å tære på tålmodigheten min!