Hvilke navn har dere på listen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Tenker fortsatt, vanskelig dette med navn.

Vi har problemer med navnevalget for fjerde gang(!) og hver eneste gang har mannen hatt sterke meninger om hva barnet IKKE skal hete, men ikke hatt noen særlige forslag sjøl... så mine forslag svares med et næh, og ingen andre alternativer dukker opp... denne gangen er problemet at vi begge var enige om et nydelig navn som passer fint inn i flokken, men som ALLE reagerer negativt på, i tillegg til at fetteren min fikk en datter ifjor på samme tidspunkt som fikk dette navnet... og disse barna vil nok ha endel med hverandre å gjøre... så derfor føler vi at vi må gå bort fra det, men blir ikke enige om noe annet... alle forslag mottas med takk!

Vi har noen alternativer det står i mellom :)

Hva slags navn liker du da? Sliter med jentenavn vi:hilarious:

Liker ingen :) Hehe, Joda, navn vi har hatt på listen er Ludvig, Mathias, Jesper, Kasper, Edvin.
Men klarer ikke å bestemme noe..! Blir glad for andre forslag:)

Før vi fikk vite at det var gutt hadde vi jentenavn på listen: Frida, Nora, Emma, Ylva.

Liker ingen :) Hehe, Joda, navn vi har hatt på listen er Ludvig, Mathias, Jesper, Kasper, Edvin.

Før vi fikk vite at det var gutt hadde vi jentenavn på listen: Frida, Nora, Emma, Ylva.
JEG liker tydeligvis ingen navn:hilarious: Litt håpløs der..:rolleyes:

Vår lille gutt skal hete Edvin[emoji173]️ Andre navn på lista var Daniel, Jonah, Ellef og Mathias

Du har god smak :) Vi har en gutt som har et av navnene på listen, og kommer til kalle han i magen for et annet på listen din :D

Vi er veldig bestemte på et navn, men det sårer meg at nesten samtlige mener dette er tull og kan ikke forstå hvorfor vi vil kalle vår lille prins dette navnet. Det er et helt norsk navn, litt gammelt og ikke like mye brukt idag. Nettopp derfor vi vil ha det. Hvordan skal jeg forholde meg til alt det negative som blir slengt etter oss mtp navnevalget? Begynner å tære på tålmodigheten min!

Det er alltid noen skal ha meninger om navn. Med begge mine gutter, så det komt en kommentar. Spesielt ifra mor mi. Er utrolig sårende. Jeg ga beskjed til slutt at jeg synes ikke det var greit. Hun ble litt irritert på meg. Men hvorfor si at det er et hundenavn, nei det blir en voldsom gutt som bærer det navnet etc. Å så får hun en hund som kaller nesten det samme som minstemann i huset, bare får å provosere.

Kan ikke de vi forteller det til bare si, så fint navn å vær høflig. Er jo ikke verre.

Jeg jobber i bhg og forbinder de fleste navn med barn derfra.. og gubben er lærer.. så gudene vet hva denne jenta skal hete til slutt:rolleyes:

Back
Topp