Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags navn liker du da? Sliter med jentenavn viforslag til guttenavn noen?
Hva slags navn liker du da? Sliter med jentenavn vi
JEG liker tydeligvis ingen navn Litt håpløs der..Liker ingen Hehe, Joda, navn vi har hatt på listen er Ludvig, Mathias, Jesper, Kasper, Edvin.
Men klarer ikke å bestemme noe..! Blir glad for andre forslag
Før vi fikk vite at det var gutt hadde vi jentenavn på listen: Frida, Nora, Emma, Ylva.
Liker ingen Hehe, Joda, navn vi har hatt på listen er Ludvig, Mathias, Jesper, Kasper, Edvin.
Før vi fikk vite at det var gutt hadde vi jentenavn på listen: Frida, Nora, Emma, Ylva.
Liker ingen Hehe, Joda, navn vi har hatt på listen er Ludvig, Mathias, Jesper, Kasper, Edvin.
Vi er veldig bestemte på et navn, men det sårer meg at nesten samtlige mener dette er tull og kan ikke forstå hvorfor vi vil kalle vår lille prins dette navnet. Det er et helt norsk navn, litt gammelt og ikke like mye brukt idag. Nettopp derfor vi vil ha det. Hvordan skal jeg forholde meg til alt det negative som blir slengt etter oss mtp navnevalget? Begynner å tære på tålmodigheten min!