Ønskebarnhjerte
Glad i forumet
Klarer ikke mat som skal lages. Altså rått kjøtt og så videre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøp oatly vaniljeis! Den er supergod!!Klarer ikke lukta av speilegg. Men har innmari lyst på vaniljeis, noe jeg ikke tåler
![]()
Du skal ikke spise spekeskinke når du er gravid!Og hvilke er du skikkelig sugen på?
Her takler jeg plutselig ikke mange former for kjøtt. Orker ikke tanken engang, spesielt litt søtt eller stekt kjøtt. Noe kjøtt går riktignok fint da, som wienerpølse, også har jeg et stort sug på pinnekjøtt og spekeskinke, men det er vel bare fordi det er så saltAndre pølser, spesielt stekt er bare blæ!
Ellers digger jeg grønsakssuppe og nudler (med krydderblandinga), bær og frukt er en hit!
Sist taklet jeg ikke fritert mat (noe alla det med kjøtt denne gangen), og heller ikke kokosvann eller rosmarin, men det spiste jeg mye av på det kvalmeste sist og fikk bare nok, kan ikke drikke kokosvann enda!
Det er glukosesirup og kunstig framstilt sukker jeg ikke tåler, men fant en i går! Isrosa har vaniljeis uten kunstig søtningKjøp oatly vaniljeis! Den er supergod!!
Næh! Jeg vet det daDu skal ikke spise spekeskinke når du er gravid!
Åh farris med juice drikker jeg masse av her og, er sååå godt!!Takler ikke stekt bacon lengre! :/ har veldig lite lyst på kaffi og sjokolade, men det går av og tilellers er jeg veeeldig glad i grønne epler, kremet supper, farris blandet med juice, og lakris
![]()
Er det kunstig søtning i oatly? Jøss, det var jeg ikke klar overDet er glukosesirup og kunstig framstilt sukker jeg ikke tåler, men fant en i går! Isrosa har vaniljeis uten kunstig søtningo lykke!