EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡ 9 Sep 2014 #21 Min tykte kontrolltimane var kjedelig. Men UL var spennandes for han og Følte seg litt meir involvert når han fekk sjå magebuaren GuttFebruar 2014 Nr 2 i mai?
Min tykte kontrolltimane var kjedelig. Men UL var spennandes for han og Følte seg litt meir involvert når han fekk sjå magebuaren GuttFebruar 2014 Nr 2 i mai?
Fruktplukker :) Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 9 Sep 2014 #22 Hortensia skrev: Enig Han har ingen glede av å se på urinprøver og høre om "damesnakk" Klikk for å utvide … Av typen: Jeg er litt plaget med hemoroider og utflod.. Haha... Tror mannen hadde dævva hadde han måttet høre på slikt..
Hortensia skrev: Enig Han har ingen glede av å se på urinprøver og høre om "damesnakk" Klikk for å utvide … Av typen: Jeg er litt plaget med hemoroider og utflod.. Haha... Tror mannen hadde dævva hadde han måttet høre på slikt..
trallemamma Gift med forumet 9 Sep 2014 #23 Katta skrev: Takk for gode tips, spesiell takk til trallemamma! Sent from my iPad using BV Forum Klikk for å utvide … Bare hyggelig
Katta skrev: Takk for gode tips, spesiell takk til trallemamma! Sent from my iPad using BV Forum Klikk for å utvide … Bare hyggelig
Malinasen Flørter med forumet 10 Sep 2014 #24 Forrige gang var han med til alle jordmorkontroller og til alle ultralyder.