Hvilke klesstørrelse bruker babyene nå?

Her er vi på 62, men ser at noen bodyer begynner og bli små og noe. Bukser begynner å bli korte i beina... Må nok etterhvert opp på 68... Men når ting begynner å passe på bredden er det for kort i lengden... :/ Strømpebukser har vi ikke kjøpt nye siden han kom og bruker fortsatt str 50/56...

Noen bukser i 56 ellers 62:) 68 kan brukes om det brettes i armer og beina:)

Last edited:
Pakket bort siste rest av 68 i dag så nå er det 74-80 som gjelder:)

12 måneder :-D :-D :-D
70292f0eda6e3cf4d2b28fc0c283382a

Lurer litt på om jeg skal gå tilbake til butikken og klage. Passer jo knapt på om frøkna er 3,5 måned.

12 måneder :-D :-D :-D

Lurer litt på om jeg skal gå tilbake til butikken og klage. Passer jo knapt på om frøkna er 3,5 måned.
Så søt!

Den kan jo være feilmerket. Det skjer innimellom.

Så søt!

Den kan jo være feilmerket. Det skjer innimellom.
Det kan være. Håper de fortsatt selger så får vi kanskje en i riktig størrelse. Jeg hadde egentlig planlagt å bruke den i vinter med ull under (jeg regner med de var små i størrelse så tenkte da passer den sikkert rundt 9 måneder).
Håper de bytter selv om jeg ikke har lappen eller kvitteringen.

Lille hær i huset bruker str 68 i bodyer, men kan snart gå over til 74.
Bukser strømpebukser bruker han 62/68.

68 er heilt perfekt no ved 3,5 mnd. Nokre bukser i 62 passar enno, og nokre bodyar i 74.

Snuppa er 4, 5mnd og bruker 62 og 68. Bodyer er fortsatt i 62, men begynner å bli snaue på armene, mens bukser må vi ha i 68, da 62 blir høyvannsbukser

Frøkna her er 4 mnd og vi er fortsatt på 56. Ei litta frøken her altså. Har nettopp gått opp til 62 i bukser pga lange ben, men de sitter slapt rundt livet :p

5 mnd og 1 uke gammel og bruker 68 mest. Noen få bodyer som vi bruker i 74, men de er litt for lange men passe rundt magen :P

4mnd bruker hovedsaklig 62:) noen få bukser i 56 som snart ryddes vekk. Men 68 kan fint brukes med litt bretting i armer og bein:)

Back
Topp