Hvilke klesstørrelse bruker babyene nå?

Her bruker vi 62 i både over og underdeler. Har brukt det i en mnd ca. Bodyer/pysj begynner nesten å bli litt kort nå så må vel straks over på 68 :) Aner ikke lengden hennes enda da vi ikke har vært på 3 mnd kontroll. Skal på mandag, blir spennende å se hvor lang hun er blitt :)

Litt i 62 er passe enno, men går meir og meir over til 68.

12 veker, 7335 g og 63 cm.

Nærmer seg 4 mnd. Og har brukt 74 i Body en stund. 68 går enda men litt korte. 68 passer bedre i bukser. Men 74 og faktisk 80 er mest i bruk :p stor gutt. Både lang og brei :p

Nei :p Var såå deilig å kunne kjøpe klær i "vanlig" størrelse og ikke prematur-klær. Tror ikke det er lenge til vi må gå opp en størrelse :)
Det kan jeg tenke meg, er ikke så godt utvalg i prematurklær.

Bra babyen vokser seg inn i vanlige klær nå da :D

Har pakka bort masse i 68 nå og var så fortvilt over at ingen tilbyr omslagsbodyer i 74. :o Lykken ble stor når jeg fant ut at newbie har omslagsbodyer opp til 74. Kjøpte en hel haug og mannen ble så glad. Han hater å træ klær over hodet på babyen. :P

Men bodyen i 74 satt skummelt bra på lillebror. "6-9"mnd, yeah right. :P :rolleyes:

Har pakka bort masse i 68 nå og var så fortvilt over at ingen tilbyr omslagsbodyer i 74. :o Lykken ble stor når jeg fant ut at newbie har omslagsbodyer opp til 74. Kjøpte en hel haug og mannen ble så glad. Han hater å træ klær over hodet på babyen. :P

Men bodyen i 74 satt skummelt bra på lillebror. "6-9"mnd, yeah right. :P :rolleyes:

Hm har også omslagsbodyer i 74 :-)

Vi er på 62 og såvidt 68 :) guttene er jo litt små, men ikke pittesmå :D rett over 4mnd nå

Bruker 62 enda her. Bodyer å strømpebukser sitt bra men noen av buksene blir litt knappe

Back
Topp