Hvilke kjendiser har du møtt?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Inspirrt av selfietråden, hvem har du møtt?

Siste jeg møtte var Eilev i Farmen ;)

Ellers har jeg ikke møtt så mange.

Fikk hilse på og snakket med Dronning Sonja for ett par år siden..

Last edited:
Spørs hva man kategoriserer som kjendis... Men møtt maange som jeg hang med før... Per Heimly,Håvard fra Tungtvann,Onkel P, etc
Sett veldig mange Norske hehe :)
Stått 20 cm fra Kong Harald også haha!

Har ikke tall på hvor mange idrettsstjerner jeg har møtt gjennom skolen. Det er mange!
Av andre, så har jeg møtt bård ylvisåker, Kathrine sørland (felles venner), margit sandemo, jan ove ottesen, og ja... kommer neimen ikke på flere i farta. :p blir som regel starstruck, så ender opp med å bare stå og stirre ned i bakken. :p iallefall hvis det er uforberedt møte.

Har ski landslaget, LSK og Odd som kunder så de har jeg truffet mye:)
Alex Rosen var kunde hos mamma, så han traff jeg mye når jeg var liten.

Last edited:
Spørs litt hva man mener med kjendiser men Kari traa, bjørn dehlie Vegard ulvang brimi og flere fra skimiljøet da de hadde seminar en helg på hotellet jeg jobbet på.

Vålerenga-spillere, Ane Dahl Torp, Christopher Schau og broren Alex, Asgeir Borgermoen har blunka til meg (men jeg turte jo ihvertfall ikke å snakke med han da :p), en del Cæsar-folk, flere fra MESS-TV, Pia Haraldsen (de jeg kommer på) og sett en hel haug!

Ikke så kjent i Norge, men møtt og snakket med Mark Morris i The Bluetones (mitt favorittband) etter konsert i Stockholm. Da han hørte jeg hadde reist fra Norge for å se de, spanderte han en øl :)

Ellers så trener det jo et lass med kjendiser på Elixia Ringnes Park, har ikke akkurat møtt de, men trent ved siden av de har jeg :P

Har møtt Joel kinnaman da jeg var i Gøteborg :) de holdt på å spille inn en scene til en Johan falk film.

Oi, det er nok en del! Haha.

Jeg kjenner Tore Strømøy, kjenner til Anders Jegtvik og Margaret Berger.

Ellers har jeg møtt Mini Jacobsen, Bjarne Brøndbo, Mona Grudt, Åge Aleksandersen, Petter Northug.. Sikkert flere! Når jeg studerte i Trondheim hadde jeg deltidsjobb midt i smørøyet i Trondheim ;) da treffer man mange kjente.

Har håndhilst og gitt rose til kongen :)

Har ellers møtt på Rune Rudberg, Kristian Valen, Harald Rønneberg, Kurt Nilsen, Alex Rosen, også kommer jeg ikke på fler.

Spørs litt hva som betegnes som kjendiser.. For meg er ikke realitydeltagere kjendiser :-P Har møtt en del mere film og musikk kjendiser..

Har møtt en del oppgjennom, og syns spesielt at Harald Eia gjorde inntrykk. Topp type!

Har møtt John Stamos, sett Steven Tyler (noen meter i mellom oss), Knutsen (Øystein Dolmen), flere Rosenborgspillere fra storhetstida..

Jeg har møtt David Beckham og fått klem :P
Venninnene mine var så misunnelige. Synd han ikke er helt min cup of tea. Men veldig veldig hyggelig da :)

Har møtt: høggern ( ingen stor bragd i hunndalen), John arne riise og Bjarne brøndbo. Bjarne brøndbo er IKKE hyggelig, han var skikkelig ufin mot oss.

Jeg har møtt David Beckham og fått klem :p
Venninnene mine var så misunnelige. Synd han ikke er helt min cup of tea. Men veldig veldig hyggelig da :)
Nå er jeg også misunne! :) ikke møtt noen kjendiser. Sett noen få, men aldri møtt.

Hilst på og snakket med
Tony Hawk, skateboarder
Steve van Zandt, musiker
Johnny Logan, musiker

Ellers mange norske A B C kjendiser.
Trivelige øyeblikk man fort glemmer, men vet å sette pris på.

Lars Winnerbäck ❤❤❤
Ellers noen norske, som Ylvisbrødrene (mannen har kjent dem siden vgs og jobbet på turné med dem), Birgit Skarstein er fra samme sted som meg og vi har felles kusiner, Bjarne Brøndbo og resten av DDE, Åge Alexandersen, Hans Rotmo, Paul Ottar Haga (haha,ja jeg er trønder!! :p )

Gikk på skole med Andre Danielsen (viking spiller) og Tonje nøstvold, møtt prinsesse Martha Louise, Mia Gundersen, en del lokale kjendiser, og ett par til jeg ikke kommer på i farten

Har møtt: høggern ( ingen stor bragd i hunndalen), John arne riise og Bjarne brøndbo. Bjarne brøndbo er IKKE hyggelig, han var skikkelig ufin mot oss.

Er flere som er sånn :/ Jobba i en butikk som Knut Lystad handlet i og der er det enighet om at han rett og slett er ordne ordentlig ugrei... Som en prototyp vanskelig kunde som sannsynligvis aldri har smilt til en butikkansatt... Leif Juster var visst heller ingen kjernekar...

Back
Topp