Hvilke kjendiser har du møtt?

Jeg møtte en del på jobben jeg hadde før. Marius Arnesen, Thomas og Harald, Øyvind Blunck (? Skaikkelig drittsekk) kjetilandre Aamodt, lasse tjus, Marit Larsen, Donkeyboy, staut, Kristian Kjelling, Gro hammerseng, plumbo, tone damli aaberge er de jeg kommer på i forbifarten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har møtt Lauren Graham (gilmore girls), sa automatisk hei til ho, for eg trudde eg kjente ho, og vart superflau da hjerna mi endeleg kobla kven ho var;)
Ellers møtt litt Bergens kjendisar sidan er bur her, feks Kurt Nilsen, Ylvis, Lyngbø osv:)

Husker jeg sto bak Daniel Franck i sikkerhetskøen på gardermoen en gang. Det peip på ham i kontrollen, og vekterne tok han til sides for å kroppsvisitere. Han ble skikkelig indignert og utbrøt: "VET DU IKKE HVEM JEG ER???"
Hahaaha. Klarte ikke la være å le. For en type.

Har møtt Lauren Graham (gilmore girls), sa automatisk hei til ho, for eg trudde eg kjente ho, og vart superflau da hjerna mi endeleg kobla kven ho var;)
Ellers møtt litt Bergens kjendisar sidan er bur her, feks Kurt Nilsen, Ylvis, Lyngbø osv:)

Oi! Digger Gilmore Girls!!

Har pratet med Kronprinsen og Kronprinsessa, Jahn Teigen, Lars Lillo-Stenberg, Lars Beckstrøm (begge fra deLillos),Thomas Giertsen, sønnen min løp rett i magen på Nils Vogt på Ikea :P Hilst på Håvard Lilleheie en del ganger. Sunget karaoke med Alexander Denstad With. I helgen tok jeg selfie med Freddy Kalas (litt inspirert av selfietråden :P) Tantene mine er litt "småkjendiser" i kunstnermiljøet så de har jeg jo pratet med :P

De jeg kommer på. Har jo sett flere, men ikke pratet med dem.

Ikke møtt på så mange egentlig, men hilst på Peter Weller - ble helt satt ut og i stedet for å hilse ordentlig klarte jeg kun å nærmest hviske "Robocop"... Han fikk seg i det minste en god latter (sjefen var mindre imponert :P)

Øhm... Thomas og Harald... Åge Aleksandersen... Dennis Storhøi (big moment :p), ellers har jeg møtt en del småkjendiser og vært på konsert og sett flere :p

Hmmmm. Kurt Nilsen, Mia Gundersen og Richard Dean Andersson (Macgyver)O
Kommer ikke på flere nå vertfall :-)
5a92faf3f562cb0ee61b35cd28ae5949

Back
Topp