Hvilke idretter?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Vet ikke hva man bør være med på, men aktiviteter en 4åring KAN være med på er jo turn og fotball blant annet:)

Allidrett er fint for barn på den alderen:)
Min 4 åring er ikke med på noe..

Tenker no ala dans/turn/allidrett er det barnet har mest utbytte av :-) evt svømming kanskje

Lite erfaring, men jeg tenker at allidrett kan være noe for den alderen.

Idrettsskole (allidrett) er bra
Svømming er viktig å lære seg
Ellers går vel en del også på turn...

Det de har lyst til? Hadde ikke sent min 4 åring på idrett om det ikke var et ønske selv :)

Nå er dessverre sesongen over, men jeg kan virkelig anbefale ishockey! Fantastisk idrett, og vesla vår har kost seg veldig på isen.

Nå er dessverre sesongen over, men jeg kan virkelig anbefale ishockey! Fantastisk idrett, og vesla vår har kost seg veldig på isen.

Oioi, får jeg en ny lagvenninne om noen år? :D jeg også anbefaler veldig hockey til neste sesong - derfor jeg postet den linken :D

Oioi, får jeg en ny lagvenninne om noen år? :D jeg også anbefaler veldig hockey til neste sesong - derfor jeg postet den linken :D
Så linken din nå!
Jeg kan virkelig ikke få rost hockey nok. Og håper vi finner skøyter til minsten når sesongen starter.

Så linken din nå!
Jeg kan virkelig ikke få rost hockey nok. Og håper vi finner skøyter til minsten når sesongen starter.

Enig. Og alt i livet mitt kan jeg takke Hockeyen for :D særlig denne smertefrie graviditeten :) skal spille NM neste helg - 26 uker på vei :p haha

Enig. Og alt i livet mitt kan jeg takke Hockeyen for :D særlig denne smertefrie graviditeten :) skal spille NM neste helg - 26 uker på vei :p haha
Hehe:) Så sporty du er! Er du på herrelaget?

Spiller med u16 - men ikke når jeg er gravid. Skal spille kvinneNM. Spiller på damelaget til Vålerenga :D
Er det store forskjeller på guttene og jentene?

Henger fint med med u16, men ingen jenter kan noen gang spille med u20 og a-lag. De fleste sliter med u18 også, så ja. Veldig stor forskjell ;-)
Okey. Broren min skal spille mot en lag i morgen og de har tre jenter på laget. Og de er 6-7 år eldre enn gutta.

Okey. Broren min skal spille mot en lag i morgen og de har tre jenter på laget. Og de er 6-7 år eldre enn gutta.

Hvilket lag og alder? Kanskje jeg har spilt mot han :p Haha. og hvem skal de spille mot? jeg kjenner hvertfall garantert jentene, da alle kjenner alle i damehockeyen i Norge. Jeg er jo 7-8 år eldre enn guttene på mitt lag :p

Back
Topp