S
**SunFlower**
Guest
Hva bør barna bli med på i 4 års alderen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er dessverre sesongen over, men jeg kan virkelig anbefale ishockey! Fantastisk idrett, og vesla vår har kost seg veldig på isen.
Så linken din nå!Oioi, får jeg en ny lagvenninne om noen år?jeg også anbefaler veldig hockey til neste sesong - derfor jeg postet den linken
![]()
Så linken din nå!
Jeg kan virkelig ikke få rost hockey nok. Og håper vi finner skøyter til minsten når sesongen starter.
HeheEnig. Og alt i livet mitt kan jeg takke Hockeyen forsærlig denne smertefrie graviditeten
skal spille NM neste helg - 26 uker på vei
haha
HeheSå sporty du er! Er du på herrelaget?
Er det store forskjeller på guttene og jentene?Spiller med u16 - men ikke når jeg er gravid. Skal spille kvinneNM. Spiller på damelaget til Vålerenga![]()
Er det store forskjeller på guttene og jentene?
Okey. Broren min skal spille mot en lag i morgen og de har tre jenter på laget. Og de er 6-7 år eldre enn gutta.Henger fint med med u16, men ingen jenter kan noen gang spille med u20 og a-lag. De fleste sliter med u18 også, så ja. Veldig stor forskjell ;-)
Okey. Broren min skal spille mot en lag i morgen og de har tre jenter på laget. Og de er 6-7 år eldre enn gutta.