M
Moderator Camilla
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra april. Jeg ville vært forsiktig med produktene fra Burts bees! Produktet har vært omtalt på tv2 hjelper deg. Oljen inneholder det svært allergifremkallende parfymestoffene som finnes: limonene. Blir da veldig skeptisk til resten av produktene....Tørrserviettar og vatn te vask og stell.
Burt's bers serien ( veldi fornøyd) te bad/rødhet.
Potetmjøl eller baby pudder
Ska jo vær forsikti med alle produkt.Sniker fra april. Jeg ville vært forsiktig med produktene fra Burts bees! Produktet har vært omtalt på tv2 hjelper deg. Oljen inneholder det svært allergifremkallende parfymestoffene som finnes: limonene. Blir da veldig skeptisk til resten av produktene....
http://www.tv2.no/a/6562325
Hvis man kan forhindre at barna utvikler allergier ved å kutte ut slike produkter så gjør man jo det! Ihvertfall når det står svart på hvitt at den inneholder slike stoffer!Ska jo vær forsikti med alle produkt.
Da vil alltid ver noken so får allergiske reaksjonar uansett produkt/mat ol..
Desse fungere godt for oss
Eg e heilt enige med da. Men so må da ver opp te kvar enkelt å gjera so ein sjøl vil.Hvis man kan forhindre at barna utvikler allergier ved å kutte ut slike produkter så gjør man jo det! Ihvertfall når det står svart på hvitt at den inneholder slike stoffer!
Barnehuden er ganske skjør og da trenger man ikke bruke såpe eller sånne type produkter for å framprovosere allergier (som kan komme senere i livet). Fullstendig unødvendig!