hvilke hobbyer har dere?

Ja det er det :)
Du kjenner sikkert noen som kan lære deg :D Eventuelt søk på youtube, der finner man jo det meste :)

Kjenner ikke noen som hekler :( men jeg har sett mye på YouTube, å må nok se litt til ;-) men heklenåler har jeg noen av så bare å starte nå :P

Driver foretaket Barnas Fredssenter på Hamarøy på frivillig basis, så det kan vel regnes som en hobby? Har arrangert to festivaler (Barnas Fredsfestival 2014 og 2015) i regi av foretaket. Ellers er jeg interessert i foto, hest og dyrking av planter og mat! ;)

Det hørtes moro ut!! Jeg var leder for Røde kors ungdom før, det var veldig givende! Men dessverre så tar hverdagen å barna mye tid nå så rekker ikke så mye annet i ukedagene annet enn å kjøre hit og dit på fotball og turn ;)

Taekwondo og håndarbeid :)
Blir ikke så mye taekwondo i graviditeten da men

Strikking, foto, hund og tv seeing :)

Jeg strikker "alltid":-p syr mye klær, både til meg, 2 åringen, samboers barn og tantebarn.
Ellers har jeg hatt hest siden jeg var 11, har en angorakanin og hund. Vi er en ute-familie som er mye ute i naturen. Bor landlig til, så tilbringer mye tid ute hjemme eller i nærmiljøet. Går på ski, sykler og går:-) i fjor sommer sykla vi på hardangervidda med 1 åringen:-D

Jakt og hund. Fått øynene opp for strikking nettopp, så gleder meg til å strikke babyklær i ventetiden! Har også hatt hester i flere år, men har ikke muligheten til å ha hest lenger. Måtte prioritere, da kom hundene og jaktinga først!

Jeg strikker, hekler, syr litt når tiden strekker til, og så trener jeg er del :-) Har dessverre ikke blitt noe trening den siste tiden pga. mye kvalme, men håper det kommer seg snart ;-)

Strikking :) Ble nettopp ferdig med "hentedressen", begynte med den for en god stund siden, kjekt å endelig ha den ferdig :) Nå strikker jeg Marius dress fra 0-3 mnd. Denne strikker jeg i grått og rosa, så det er ikke sikkert jeg kan bruke den :p
Ellers ser jeg og sambo på serier sammen :)

Det hørtes utrolig kult ut :D Hvordan fant du ut at det var en hobby du hadde lyst til å drive med?

Fordi vi bor på gård og har plass til det, og så arrangerte de kurs rett ved der jeg bor og så tenkte jeg hvorfor ikke. :-) Er veldig moro, lett å bli hekta! Og så tjener man litt på å selge honning også. Drømmen er å leve delvis av det, men det blir noen år frem i tid :-)

Jeg er en slik som skifter hobby hver uke. I fjor var det trening jeg drev med og da å samle topper. Før det var det interiør og Gjør det selv prosjekt. Så har jeg prøvd meg på scrapping, hekling og strikking. Periodevis lesning. Forsøkt å så frø og plante løk og dyrke grønnsaker og urter. Og så periodevis baker. Aldri blitt flink til noe.

Strikking, maling, baking og lese bøker :)

Bæresjal (vel det går vel egentlig inn under parenting og oppdragelse, men er det jeg investerer mest i), glad i å lese, tidligere gamingnerd, nyter gjerne friluftslivets gleder, men også det å gå i bygater med en kaffe i hånda. Tar bilder når heg ser et bra motiv. Holdt på med hest halve livet og det har vært noen hunder opp gjennom åra. :)

Hobbyen min er vel å vedlikeholde huset.. Er alltid masse å gjøre. Ellers har jeg en hund som vi bruker fritiden på.

Back
Topp