hvilke hobbyer har dere?

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
som overskriften sier, hva liker dere å gjøre i fritiden??

jeg elsker å pusse opp møbler, bygge ting og mere jentete holde på med symaskin hvor jeg syr mye klær og tepper :)

strikke kan jeg både gensre, mønstre og det der, men hekling, skjønner ikke bæret :P skulle j tro det var lettere egentlig, hehehe
Hehe :D Jeg syns faktisk strikking er vanskeligere enn hekling:0
Men det er nok fordi jeg hekler uten mønster og strikker med. Litt "friere" uten mønster:)
Også er det fantastisk å hekle med tykk tråd - det går så fort :D haha

Trening, vet ikke om det kan kalles hobby men liker å trene litt fordi jeg merker effekten så godt på helse og humør. Matlaging. Og TV- serier - tror det også nærmest kvalifiserer som hobby!:P

Lese bøker (når jeg ikke har nok å lese pga studiene)
Matlaging
Langrenn og snowboard

snowboard blir det vell ikke noe mere av i år eller? bare tryner når jeg prøver, hver ang :p

Nei det blir lenge til det desverre!
Man må dette mye for å lære seg. Kommer tilslutt! Jeg gikk på kurs for å få fortgang :)

får se om jeg orker å prøve om noen år :p eier jo ikke ballanse, har skjønt det er greit å ha :p

Ja men den blir trent opp :)
Må bare ikke gi opp så kommer det tilslutt. Jeg sto på alpint før, men for 3 år siden ble det for kjedelig og jeg ville ha en større utfordring. Etter kurs 1 gang i uken over 9 uker så klarte jeg til og med å hoppe litt :)

Ja men den blir trent opp :)
Må bare ikke gi opp så kommer det tilslutt. Jeg sto på alpint før, men for 3 år siden ble det for kjedelig og jeg ville ha en større utfordring. Etter kurs 1 gang i uken over 9 uker så klarte jeg til og med å hoppe litt :)

kult! ta med meg barna og gubben i bakken neste vinterferie, så får jeg prøve meg igjen å gubben passe babyen :P sto alpin første gang for noen år siden, det var rått synes jeg! men desverre ikke vært så mye i bakken etter det..

Back
Topp