Hvilke hobbyer har dere?

Hmm, eneste jeg kan kalle hobbyer er yoga og å lese bøker. Veldig glad i å tegne og male, og har nytt oljemaling-sett og lerret klart, men orker liksom aldri begynne :p slappfisk!
Jeg er også en slappfisk, så da er oljemaling perfekt! Jeg maler litt, og så lar jeg det ligge i ukesvis til tørk før jeg maler neste lag.. produserer kanskje 2-3 bilder i året.

Hvordan utøver du hobbyen din? Innreder du? Ommøblerer?

Vi bor på 7. året i en møblert men akk så uinnredet leilighet. Hjeeelp!

Når førstemann begynte å krype og reise seg måtte vi fjerne alt av pynteting duker etc. Han var ekstremt klåfingret, og er det fortsatt. Ikkenoe får stå i fred. Eneste jeg har er en spurvefigur fra Nille. Den får knapt stå i fred. :)
Telys og slik er fortsatt pakket godt ned i boden.

Liker å synge, men har ikke fått til å ta på meg så mange oppdrag etter storesøster kom til verden. Ellers varierer det veldig!
En dag vil jeg male på lerret, en annen dag snekrer jeg, hekle kan jeg også finne på og finner jeg det for godt har jeg jaggu meg bakedager også. Decoupage er jo morsomt og planlegging til bryllup (4år frem i tid) er koselig.
Elsker å ordne til "høytider" så halloween, lucia, jul, påske er travle perioder for pyntemammaen her :)
Må innrømme at jeg ikke har så god tid til slike ting i hverdagen!

Liker å bake, trene, toppturer, ordne hjemme, planleggoman - så elsker høytider o.l. Mye å planlegge!
Liker å lage ting med barn, og lagde en periode kort.
Liker å shoppe :P Men er ingen shoppaholiker!
Hest har også vært en hobby, men de siste årene er den lagt på hylla desverre.

Nå for tiden er jeg svært LAT - huff :/ Blr for lite søvn og energi-overskudd.

Driver aktivt med kanin, fotografering og liker meg ute i naturen med huskien min :)

Sy, strikke, hunder

Hvordan utøver du hobbyen din? Innreder du? Ommøblerer?

Vi bor på 7. året i en møblert men akk så uinnredet leilighet. Hjeeelp!

Når førstemann begynte å krype og reise seg måtte vi fjerne alt av pynteting duker etc. Han var ekstremt klåfingret, og er det fortsatt. Ikkenoe får stå i fred. Eneste jeg har er en spurvefigur fra Nille. Den får knapt stå i fred. :)
Telys og slik er fortsatt pakket godt ned i boden.
Syns det var vanskelig å svare på! :)

Vi har bodd i huset vårt i litt over 4 år. Hatt 2-3 forskjellige stiler, men har vel endelig landet på noe både vi og gutten vår trives med. Har billig ikeasofa f.eks som kan kjøpes nytt trekk til. Veldig praktisk med barn i hus! Ellers liker jeg jo å pynte og har vært veldig heldig da jeg aldri har måtte fjerne en pynteting. Blir jo litt interiørkjøp i løpet av året. Både billig og litt dyrere :) Er vel kanskje mer en interesse enn en hobby.

Hobbyer og hobbyer.. Må bli interiør og trening, men det er vel mer lidenskap en hobby kanskje? :) Vil hekle, men klarer ikke å sitte stille, er svært utålmodig...:rolleyes:

Strikke, sy (broderi), hekle og spille gitar :)

Back
Topp