Hvilke farger pynter du juletreet med?

Mest rødt og sølv, litt hvitt og grått. :)
 
Alt mulig :) Har sølvglitter og kuler i alle regnbuens farger :)
 
Det er vel de aller fleste farger tenker jeg :) Ikke noe stilig design tre her i huset, her pynter barna med alt vi har, blanding av nytt, gammelt og hjemmelaga.
 
Rødt, hvitt. sølv og gull.
I år lot jeg barna pynte treet. Det er pyntet med rødt, hvitt, sølv og gull + noe de har laget selv. Synes treet er kjempefint

Har dere bilde? Er de fargene jeg tenker på også da jeg liker de alle så godt. Ser de fleste går for enten gull eller sølv og svært få blander de 2 sammen, så kunne tenkt meg å se hvordan de fargene ser ut sammen på treet før jeg hamstrer inn juletrepynten :p
 
Har dere bilde? Er de fargene jeg tenker på også da jeg liker de alle så godt. Ser de fleste går for enten gull eller sølv og svært få blander de 2 sammen, så kunne tenkt meg å se hvordan de fargene ser ut sammen på treet før jeg hamstrer inn juletrepynten :p
Skal se om jeg får tatt et bilde i morgen. Kun gull og sølv er også fint. Men liker litt rødt også. Mest gull og sølv kuler, og noe rødt innimellom
 
Alt mulig og litt til.

Innleder med lys. Store lys i gul, grønn og rød. Små lys i rød og gul og grønn og blå og rosa i alle fall om ikke enda mer

Glitter. Både søl og grønn og rød og hvitt
Og røde lenker av bitte små kuler.
Norske flagg. Lenker av glanspapir i alle fargene og flettede kurver. Og kuler, både nye og gamle
 
Skal se om jeg får tatt et bilde i morgen. Kun gull og sølv er også fint. Men liker litt rødt også. Mest gull og sølv kuler, og noe rødt innimellom
Ja, jeg vil ha hvitt og rødt til også altså, men bare mente at de fleste velger enten eller av gullet og sølvet og det virker som det er få som har de sammen (i tillegg til andre farger), men jeg innbiller meg at gull,sølv,rødt og hvitt er nydelig sammen. Må bare få bekreftet mine mistanker før jeg går bananas med visakortet :p :p
 
Røde kuler, glitter i sølv, og så har vi ting lagd av strå.
 
Har dere bilde? Er de fargene jeg tenker på også da jeg liker de alle så godt. Ser de fleste går for enten gull eller sølv og svært få blander de 2 sammen, så kunne tenkt meg å se hvordan de fargene ser ut sammen på treet før jeg hamstrer inn juletrepynten :p

Har ikke noe bedre bilde enn dette dessverre.
Ungene får pynte treet hos oss. Det eneste jeg tar på er noen spesielle kuler :)

https://imgur.com/a/0rW5I
 
Har ikke pyntet enda, men blir alle mulig farger det :) Synes det er koseligst sånn som det var før med masse forskjellig. Skulle gjerne hatt pynt fra barndommen, men vet ikke hvor alt har blitt av.
 
Går i sølv og hvitt, ikke fått pyntet helt ennå (litt flaut da treet ble satt opp 1. des) :)
 
Alle slags farger! Er vokst opp med "hummer og kanari"-juletrepynt og fortsetter tradisjonen [emoji318] Pynten er delvis arvet, både fra foreldre og besteforeldre, delvis hjemmelaget og delvis kjøpt i forskjellige butikker. Norske flagg og sølvglitter i tillegg.
 
Sånn ser vårt ut, pyntet av kengubarnet
Vis vedlegget 238992
Elsker det lille toget! Ønsker meg Harry Potter-toget til å ha under juletreet....

Her pyntes det i alle regnbuens farger, liker at treet er litt kitschy med masse ulik pynt. Pleier å kjøpe julekuler på salg i januar. Både figurer og kuler, men aller helst noe litt teit som en svær blå undulat med glitter osv. Pynt fra minis juleverksted er fast, sammen med keramikkpynt fra Kähler og noen Georg Jensen-kuler. Har dog ikke sånn tjukk glitter på, men heller ekstra lyslenker så det blir masse fint lys, pluss to sett med vanlige juletrelys. Vintagekuler er gøy, men i år må de vike fordi vi har to ville kattunger som gjerne vil klatre. Papirstjerner og sjokoladekuler er også fast på treet, men de henges ikke opp før natt til julaften-det er jeg vokst opp med hjemme, å gå på jakt etter snop på treet er veldig koselig. Kanskje litt i overkant glad i juletrepynt her ser jeg :p ikke noe less is more her i gården. Ønsker meg egentlig et hvitt, kunstig juletre type amerikansk, men får ikke med mannen på det (og så er det vel mer miljøvennlig og hyggeligere med ekte tre).
 
Back
Topp