Hvilke farger pynter du juletreet med?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Legg gjerne ved bilde :)
 
Alt mulig! Rødt, hvitt, blått, gult, sølv, lilla, osv... har en del pynt fra når jeg var liten som kommer på treet, i tillegg til ting samboeren og jeg har handlet på diverse julemarked gjennom flere år.

Og når lille som kommer til nyttår blir gammel nok til å lage pynt kommer den på treet og [emoji4]
 
483a5b1166661244e6e834a7ff1ac0c9.jpg


Pynta idag [emoji319][emoji7][emoji173]️
 
483a5b1166661244e6e834a7ff1ac0c9.jpg


Pynta idag [emoji319][emoji7][emoji173]️
 
Vi har mest sølv og rødt, men også innslag av andre farger, norske flagg og noen sånne sølv og grønne fugler med stjert som er fra min oldemor.
 
Rødt og sølv. Har ingen bilder fra i fjord på denne telefonen. Og juletreet kommer ikke opp før den 23.
 
Vi har også fått inn treet i dag:)
Her pynter vi med alt vi har. Mye forskjellig. Arvet gamle kuler, flere sett med nye i mange farger, heklede og tovede og strikkede hjerter og stjerner, hjertekurver, engler i porselen og glass:) har noen fugler også:)
Blir alltid glad for ny juletrepynt, veldig koselig med mye forskjellIg. Barna har ikke laget så mye foreløpig.
I tillegg lys og glitter og flagg såklart:D

Vurderer å henge opp pyntede pepperkaker også, yay or nay?
 
Hovedsakelig Hvitt og sølv, men litt annet som barna har laget også
 
Blir mye forskjellige farger da ungene er di som hovedsaklig pynter juletreet mens jeg har oppgaven med å sette lys på:happy: Men treet i år er pyntet i rødt, sølv og lilla + sølv glitter og sølv stjerne på topp :)

(Fikk ikke lastet opp bilde ) :confused:
 
Litt forskjellig, litt kuler fra ferier og litt spesielle som vi har funnet og kjøpt, men hovedfargene er sølv og rød.
 
Rødt og sølv er fargene her :)
 
Vi har skikkelig "tradisjonstre", Rødgran med kuler fra 50- tallet (arvet) og frem til i dag, allslags farger, noen fugler i glass, et par flotte klokker fra Holmegaard og lys.
 
I år lot jeg barna pynte treet. Det er pyntet med rødt, hvitt, sølv og gull + noe de har laget selv. Synes treet er kjempefint
 
Back
Topp