Hvilke dyr har du?

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Selv har jeg katt, hund og kaniner.
Herlige dyr altså!

Ja, det store spørsmålet her hjemme for tiden er om han skal få gå løs hjemme her på dagtid.. Mannen mener han bare er i sofaen da, men jeg nekter å ha hunden bitta fast på dagtid altså! Det har gått fint med alle våre hunder tidligere, jeg nekter å tro at han kommer til å være så umulig. Han er jo snill som dagen er lang. Han bare gnager litt på ting... men er så og si husrein nå :) Gleder meg til å motbevise gubben, merker jeg! *småsint*

Jeg har bare hybel kaniner,eldste gutten på 4 år er allergisk mot pels dyr.

Selv er jeg en skikkelig katte dame,mener at de er de beste vennene man kan ha i dyre verdenen :)

Synd at han er allergisk da :( Kanskje han vokser det fra seg? Det gjorde jeg. Var kjempeallergisk mot dyr da jeg var liten, ikke nå lenger :) !

Min hund sliter med separasjonsangst dessverre og er ganske destruktiv av seg. Sist han var løs i stua, var 2-3 potteplanter ødelagt, tror gardinen var revet ned osv. Er litt vanlig i rasen dessverre, å ikke like og være hjemme.

Noen som vil være nanny? hehe.

Vi har 2 hunder :)
Hvilken rase er det du har?

Søtnos :) Grossern vår har litt seperasjonsangst han og, så det beste for han om vi skal bort er og få være med i bilen, eller stå ute i hundegårfen (i følge han er bilen best)..

Har ikke hundegård vi :\ Men ikke greit med seprarasjonsangst da. Vi jobbet mye med å få ham til å tåle og være aleine da han var valp, men nei.

Vi har opp til flere hybelkaminer. Driver med ufrivillig oppdrett av dem.

Ellers liker jeg katter godt, men vi bor i by, og da vil jeg ikke ha katt. Katter for meg skal få gå fritt ut og inn av huset.

Vil ikke ha andre dyr heller, da jeg ikke Vil ha dyrehår i huset mitt.

Vi hadde verdens nydligste hund, men måtte omplasere henne for noen mndr siden, da minsten ble allergisk:/ så nå har vi ikke noen dyr, og det blir heller ikke noen:)

Har ikke hundegård vi :\ Men ikke greit med seprarasjonsangst da. Vi jobbet mye med å få ham til å tåle og være aleine da han var valp, men nei.

Nei, det er ikke noe greit. trente veldig på det vi og, men funket ikke her heller, stakkar :oops:
Men no har han det som plommen i egget, er sykmeldt 100%, så er som regel hjemme om dagene :)
Er veldig gla for at vi har hundgården, den brukes ikke hver dag, men om vi må bort noen timer der hundene ikke kan være med, så vet vi at dem har det bra der, og svigerfamilien bor på samme gårdsplass, så det er alltid nån som ser at dem har det bra :)

Vi hadde verdens nydligste hund, men måtte omplasere henne for noen mndr siden, da minsten ble allergisk:/ så nå har vi ikke noen dyr, og det blir heller ikke noen:)

Så kjedelig :( Men det er jo ingenting man kan gjør med det desverre, hovedsaken er at barna har det bra!

Back
Topp