Hvilke dyr har du?

Jeg er skikkelig dyregal ;) Har alltid hatt dyr irundt meg..og vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten...
Har to katter (Devon Rex), tre huder (kinesisk nakenhund) og 3 hester for øyeblikket :) Bor på gård.

Har en jämthund, to katter av god bakgårdsmiks, 11 høner og 3 haner :-) det blir nok kjøpt noen nye kyllinger i vår, spekulerer på å ha så mye som 15 høner etterhvert :-)

Har ikke hundegård vi :\ Men ikke greit med seprarasjonsangst da. Vi jobbet mye med å få ham til å tåle og være aleine da han var valp, men nei.

Uff, det hørtes trasig ut. Er det ikke noe hjelp å få noen plass da? Og hvordan løser dere det i hverdagen?

VI har hund og katt. Sære dyr begge to, men herlige! Når man går hjemme og trasker om dagene, synes jeg det er kjekt å kunne ha noen rundt meg :)

Hybelkaniner ;)
Men i det siste har mannen vært skikkelig husmor og støvsuger og vasker hver uke,så de kaninene har ikke de beste livsvilkårene her ;)

Uff, det hørtes trasig ut. Er det ikke noe hjelp å få noen plass da? Og hvordan løser dere det i hverdagen?
Nei, ikke noe særlig. Man kan forsøke å gjøre det om igjen, det man gjør når han er valp, men da tror jeg man må være helt hjemmeværende så man kan bruke tid på det i mange mnd eller noe :P I allefall mange uker. Kanskje når jeg får permisjon i slutten av juni ;)
(egentlig i mai, men går på skole, så de ukene der er jo bortkasta at jeg får på forhånd egentlig :P )

Han er aleine hjemme. Men han må være i bur siden han destruerer alt han kommer over ellers :(
Han var løs før, men han ødela så mye. Han liker buret sitt da. Går gjerne inn i det om han får tilgang på det ellers, men det gjør han stort sett ikke, for når vi er hjemme går han løs hele dagen, og da er vi i stua eller utendørs :)

Men han kommer nok til å like at jeg har permisjon ;) !

Vi har en katt, Bamse, som blir ett år neste helg! :)

Men er oppvokst med: hest, hund, katt, høner og hane. Ikke alt på en gang, men har alltid hatt dyr rundt meg, unntatt de første årene vi bodde i Trondheim og de første årene vi bodde i Oslo.

Har to sibirske skogkatter, to herlige gutter! :-D Ligger allergi i familien vår, og disse tåler broren min! Blir spent når den lille kommer, om han har allergi og om han reagerer! Men krysser alt for at dette går bra, og at den lille tåler kattene! :-)

Jeg glemmer alltid å nevne akvariet mitt når noen spør om hvilke dyr vi har, sikkert fordi jeg ikke ser på fisk som dyr.. og litt fordi det stakkars akvariet blir litt oversett nå for tiden.. det rare er at fiskene STORTRIVES når de ikke får så godt stell, det er helt vilt mye yngel oppi der nå :-P

Back
Topp