Hvilke dyner anbefales til den lille?

Tenker også at dun ikke isolerer om det blir vått.. og som vogndyne blir det ikke da veldig dumt..? Ikke det at det skal bli skikkelig vått uansett, men ser ikke helt hensikten.. tenker at fiberdyne er vel så bra..?

Tenker også at dun ikke isolerer om det blir vått.. og som vogndyne blir det ikke da veldig dumt..? Ikke det at det skal bli skikkelig vått uansett, men ser ikke helt hensikten.. tenker at fiberdyne er vel så bra..?
Dun og fiber tåler nok det samme når det kommer til regn..
Men fiberdynene er allergivennlige :-) Fine med dun er at di holder godt på varmen, men det gjør også en god fiberdyne. Selv bruker jeg dundyne på vinteren, og fiber om sommeren. Syntes personlig at fiberdynen regulerer varmen best ;-)

Dun og fiber tåler nok det samme når det kommer til regn..
Men fiberdynene er allergivennlige :-) Fine med dun er at di holder godt på varmen, men det gjør også en god fiberdyne. Selv bruker jeg dundyne på vinteren, og fiber om sommeren. Syntes personlig at fiberdynen regulerer varmen best ;-)
Kjenner bare til dette med sovepose jeg... der er dun dårligere enn fiber om det blir vått/fuktig..

Kjenner bare til dette med sovepose jeg... der er dun dårligere enn fiber om det blir vått/fuktig..
Det har du nok rett i. Men tror kanskje det også har litt med stoffet det er sydd inn i? :-/
Jeg har rørosdundyne, henger den gjerne ut i lett duskregn, og den er tørr på 10 min forran en ovn :-)
Men kanskje det kommer ann på merket og kvaliteten da? :-/

Det har du nok rett i. Men tror kanskje det også har litt med stoffet det er sydd inn i? :-/
Jeg har rørosdundyne, henger den gjerne ut i lett duskregn, og den er tørr på 10 min forran en ovn :-)
Men kanskje det kommer ann på merket og kvaliteten da? :-/
Er litt annerledes med dyne.. sovepose blir lett fuktig når man er ute over mange dager, og får ikke skikkelig luftemuligheter.. :-)

Kid har heldigvis tilbud på barneartikler ofte! Er bare to mnd siden sist gang de hadde det så tenker jeg kjøper ved neste anledning :)
Det er jo veldig greit da :-) jeg kjøpte dyner nå fordi jeg vant 1000kr på flaxkalenderen så istedenfor at de pengene bare lå i pengeboka i lang tid så hadde sikkert blitt brukt på meg selv når jeg ønsket at pengene skulle gå til babyutstyr :-) hadde nok ventet med dyner hvis jeg ikke vant de pengene :-)

Back
Topp