Hvilke dyner anbefales til den lille?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Er i byen nå og ser at de har -30% på alt til barn på kid. Vurderer derfor å kjøpe dyne til vogn og senga nå når det først er tilbud. Men hvilke dyner anbefales? Fiber eller dun? Når skal dere kjøpe dyne til baby? Og trenger den pute?

Jeg har både fiber og dun til vogn og sprinkelseng. Tror nok jeg kommer til å bruke dun mest. Bare husk å sjekke at den er av god kvalitet :)

Vi skal ha fiber til både vogn å seng, da far er allergisk mot dun :)
Fiber dyner er knall bra :)
Skal på kid å kjøpe nå mens det er tilbud tenker jeg :)
Pute er ikke bra for nakken til babyene har jeg hørt, så det har jeg aldri brukt :)

Jeg har både fiber og dun til vogn og sprinkelseng. Tror nok jeg kommer til å bruke dun mest. Bare husk å sjekke at den er av god kvalitet :)
Okei takk! :-) vurderer den fra kid som er anbefalt av astma og allergiforbund og tror det var dun og helårsdyne :-) men den koster jo 599kr for sprinkelsengdynen og 399kr for vogndynen også er det -30% av det da, og det var den dyreste dynen de hadde til baby da så vurderer den :-)

Vi skal ha fiber til både vogn å seng, da far er allergisk mot dun :)
Fiber dyner er knall bra :)
Skal på kid å kjøpe nå mens det er tilbud tenker jeg :)
Pute er ikke bra for nakken til babyene har jeg hørt, så det har jeg aldri brukt :)
Okei, blir så fort usikker på hva som er best. Jeg tror jeg vurderer dundyne, har en følelse at den varmer best :-) har også hørt det, men måtte bare spør for jeg så de solgte en slags flat pute til baby på kid, men kan være jeg har sett feil :-)

Skal ikke ha pute pga de kan bli kvalt har jeg hørt ! Men om det er tilbud nå trur jeg skal kjøpe selv

Vi har bare brukt dundyner til storebror fra andungen (princess), som lillesøster arver.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Vi har høie allergo barnedyner. Det har vi til oss selv også, og er kjempe fornøyde:)
Begynte med den nest minste til senga, nå har han den 100x140.

Jeg unngår dun fordi jeg er redd de kommer fra mishandlede gjess/ender.
Her går vi for fiber eller termo. :)

Back
Topp