Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haugesund
Prøver på nr 2 <3
<3 26.07.12 <3
Bor ikke i Haugesund jeg heller men vil ikke skrive hva plassen heter siden det er en liten plassDa er jeg visst ikke den eneste
Er vel ikke tilfeldigvis på karmøy? Hadde vært kjekt å bli kjent med andre gravide herfraBor ikke i Haugesund jeg heller men vil ikke skrive hva plassen heter siden det er en liten plass
Er vel ikke tilfeldigvis på karmøy? Hadde vært kjekt å bli kjent med andre gravide herfra
Sent from my iPhone using BV Forum
Er vel ikke tilfeldigvis på karmøy? Hadde vært kjekt å bli kjent med andre gravide herfra
Haha, jo er fra Karmøy Ja det hadde vært kjekt
tviler, kjenner ingen som heter veronicaKjem til å le litt om dikka kjenne kvarandre frå før
Saltdal? Rognan? Eller?E ikke ifra nokka by,men holder til 1 1/2 time fra Bodø
Nei, finner ingen grupper på fb.. Hva heter den? Hemmelig gruppe?Er du med i maibarna gruppa på fb?
Saltdal? Rognan? Eller?
Åja hahaNB: alle som har nemnt nokon andre grupper enn BV bør inn å redigere innlegga sine. Du kan få advarsel og slikt for å reklamere for andre grupper
Får ikke redigert denNB: alle som har nemnt nokon andre grupper enn BV bør inn å redigere innlegga sine. Du kan få advarsel og slikt for å reklamere for andre grupper