Syns de blir varme og klammeIngen som har prøvd mummi bleiene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns de blir varme og klammeIngen som har prøvd mummi bleiene?
De er fine de, men holder ikke om natta! Jeg bruker nesten bare de på dagen for hun er helt umulig å skifte på! Vil gjerne sitte eller krabbe rundt på stellebordet. På guvlet skal hun bare krabbe også. Vanlig bleier bruker hun på natta eller hvis hun har et rolig øyeblikk så jeg får festa den.Hva syns du om up&go bleiene? Kjøpte en pakke idag for å teste. Ikke lett å ta på bleia når ho vrir seg i alle mulige retninger.
De er fine de, men holder ikke om natta! Jeg bruker nesten bare de på dagen for hun er helt umulig å skifte på! Vil gjerne sitte eller krabbe rundt på stellebordet. På guvlet skal hun bare krabbe også. Vanlig bleier bruker hun på natta eller hvis hun har et rolig øyeblikk så jeg får festa den.
Vil gjerne prøve mummi-bleiene da, for up&go er jo dyrt.
19? For libero up and go? Eller?Okei!syns ikke de var så dyre jeg? Betalte vel 19 kr for en pakke.
hvor da? på kiwi koster de 29 kr, og det er det bare 25 bleier i pakka eller noeOkei!syns ikke de var så dyre jeg? Betalte vel 19 kr for en pakke.
19? For libero up and go? Eller?
hvor da? på kiwi koster de 29 kr, og det er det bare 25 bleier i pakka eller noe
Er coop medlem jeg også, så da skal jeg handle der neste gang19 kr for en pakke libero up and go på coop obser coop medlem da, 10 kr avslag på alle bleiepakker
![]()
hm, men på kiwi får man jo hver 4. gratis, så da går det kanskje opp i opp. Ikke at jeg har så gode mattekunskaper men19 kr for en pakke libero up and go på coop obser coop medlem da, 10 kr avslag på alle bleiepakker
![]()
hm, men på kiwi får man jo hver 4. gratis, så da går det kanskje opp i opp. Ikke at jeg har så gode mattekunskaper men
hm, men på kiwi får man jo hver 4. gratis, så da går det kanskje opp i opp. Ikke at jeg har så gode mattekunskaper men
Ja, det er ikke så mye. Men man vil jo gjerne ha det billig ogsåJeg fant ut at hvis man bruker gjennomsnittlig 5 bleier per dag, og man kun bruker up and go så koster det ca 120-140 kr i mnd. Er jo ikke store summen egentlig. Men hvis man bruker kun coop eller rema så blir det jo under halve prisen![]()
Hva syns du om up&go bleiene? Kjøpte en pakke idag for å teste. Ikke lett å ta på bleia når ho vrir seg i alle mulige retninger.
Up&go bleiene holder ikke like godt som vanlige libero. Bleien holder over natten, men da føler jeg at jeg kan vri den. Liker best vanlige libero
Lykke til med testing![]()
Har kun hatt et uhell med up and go, men da hadde ikke mormor passet på at luren lå rette veien når hun tok på bleiaTenkte å bruke vanlig bleie om nattende holder foreløpig bra på dagen
![]()