Hvilke bleier foretrekker dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Hva syns du om up&go bleiene? Kjøpte en pakke idag for å teste. Ikke lett å ta på bleia når ho vrir seg i alle mulige retninger.
De er fine de, men holder ikke om natta! Jeg bruker nesten bare de på dagen for hun er helt umulig å skifte på! Vil gjerne sitte eller krabbe rundt på stellebordet. På guvlet skal hun bare krabbe også. Vanlig bleier bruker hun på natta eller hvis hun har et rolig øyeblikk så jeg får festa den.
Vil gjerne prøve mummi-bleiene da, for up&go er jo dyrt.

Her brukes også up and go på dagtid, umulig omtrent å få på han bleia :p men på natta er det baby dry :)

De er fine de, men holder ikke om natta! Jeg bruker nesten bare de på dagen for hun er helt umulig å skifte på! Vil gjerne sitte eller krabbe rundt på stellebordet. På guvlet skal hun bare krabbe også. Vanlig bleier bruker hun på natta eller hvis hun har et rolig øyeblikk så jeg får festa den.
Vil gjerne prøve mummi-bleiene da, for up&go er jo dyrt.

Okei! :-) syns ikke de var så dyre jeg? Betalte vel 19 kr for en pakke.

19 kr for en pakke libero up and go på coop obs :) er coop medlem da, 10 kr avslag på alle bleiepakker :)
Er coop medlem jeg også, så da skal jeg handle der neste gang ;)

19 kr for en pakke libero up and go på coop obs :) er coop medlem da, 10 kr avslag på alle bleiepakker :)
hm, men på kiwi får man jo hver 4. gratis, så da går det kanskje opp i opp. Ikke at jeg har så gode mattekunskaper men

hm, men på kiwi får man jo hver 4. gratis, så da går det kanskje opp i opp. Ikke at jeg har så gode mattekunskaper men

Jeg fant ut at hvis man bruker gjennomsnittlig 5 bleier per dag, og man kun bruker up and go så koster det ca 120-140 kr i mnd. Er jo ikke store summen egentlig. Men hvis man bruker kun coop eller rema så blir det jo under halve prisen ;)

Jeg fant ut at hvis man bruker gjennomsnittlig 5 bleier per dag, og man kun bruker up and go så koster det ca 120-140 kr i mnd. Er jo ikke store summen egentlig. Men hvis man bruker kun coop eller rema så blir det jo under halve prisen ;)
Ja, det er ikke så mye. Men man vil jo gjerne ha det billig også:)

Coop sine bleier... billige, like bra og svanemerket. Blir ikke bedre enn det.

Hva syns du om up&go bleiene? Kjøpte en pakke idag for å teste. Ikke lett å ta på bleia når ho vrir seg i alle mulige retninger.

Up&go bleiene holder ikke like godt som vanlige libero. Bleien holder over natten, men da føler jeg at jeg kan vri den. Liker best vanlige libero :)

Lykke til med testing :D

Bruker Libreo... Og veldig fornøyd siden kiwi har tilbud på de... 149 for 150 bleier.... :)

Up&go bleiene holder ikke like godt som vanlige libero. Bleien holder over natten, men da føler jeg at jeg kan vri den. Liker best vanlige libero :)

Lykke til med testing :D

Tenkte å bruke vanlig bleie om natten :-) de holder foreløpig bra på dagen :-)

Tenkte å bruke vanlig bleie om natten :-) de holder foreløpig bra på dagen :-)
Har kun hatt et uhell med up and go, men da hadde ikke mormor passet på at luren lå rette veien når hun tok på bleia ;) plutselig sildret det nedover stolen når vi satt og spiste middag haha :p

Back
Topp