Hvilke bleier er best?

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Hadde Libero som favoritt for 10 år siden, men kan jo være mye er forandret på den fronten på disse årene.. :joyful:

Hva bruker du på dine småttiser?

Brukte Libero til jentene (10 1/2 og 8 år) Pampers til gutten som nå er blitt 5 år. Han tisset ut med Libero. Vet ikke hvilke som er best nå for tiden. Er vel smak og behag det går på[emoji5]

Pampers og lillego (kiwi) er favorittene her.

Vi bruker kun Libero :) Liker ikke ingrediensene i Pampers, de tåler ikke LilleGo’ sine, og de andre “billig”bleiene blir dessverre for smale.

Vi bruker Libero Touch. Vi brukte Libero Newborn da hun var mindre men etter hun gikk opp en størrelse kostet de det samme og Touch er hakket bedre. Pampers var helt OK. Rema 1000 sine likte vi ikke i det hele tatt, vi synes de var stive og hadde dårlig passform samt at de var altfor tynne.

Libero er fortsatt supert:) men rema 1000 er like god. Og lillego og coop like bak<3 pampers på bunn her pga lukt og den følelsen av at den skiller ut noe kliss på huden til babyen:p har faktisk kjøpt 4-5 pakker pampers denne omgangen så har prøvd det:)

Lille på 2 mnd bruker Libero og det har de to eldste også brukt når de var så små da de ikke inneholder parfyme osv. Når de ble eldre var det Rema 1000 sine bleier som gjaldt - billige og de satt godt på :)

Lev Vel -bleier (fra Rema 1000)
Før de kom/ vi oppdaget dem var vi mest fan av Pampers, spesielt baby dry buksebleie-varianten. Jeg liker vel egentlig de fortsatt hakke bedre enn Lev vel, men sistnevnte er helt Ok og mye billigere :)

Libero har jeg aldri likt. For vår slanke og lange datter ble det lekkasjer hver gang vi prøvde...

Den som passer best :D

Av engangs går det mest i libero, både up and go, touch og comfort funker. Har prøvd flere av billigbleiene, men ikke vært så veldig fornøyd.

Av tøy liker jeg best elf lommebleier, alva lommebleier fungerer og, men elf sitter bedre på minien min! Ikke prøvd så mange merker da :P

Pampers er fulle av kjemikalier, så de styrer jeg unna. Vi bruker kun Kiwi sitt eget merke.

Str 1-3 Libero
4-6 Rema 1000

Bruker tøybleier ❤️
Libero Touch på natt, men liker egentlig ikke lukten av engangs. Tror han har bæsjet hele tiden :p

Eneste som funka på stumpen til eldste min var rema1000 sine. Begynte vel med de Nr3 eller 4. Da fikk hun ikke utslett. Libero først. Brukte derfor samme på nr 2 :)

Back
Topp