Hvilke bleier er best?

Vi bruker libero touch på natt og libero newborn eller kiwi sine på dagtid til frøkna vår på 5 uker:happy:

Her er det kun Libero Touch som ikke gjør babystumpen noe som helst rød, og som holder på innholdet! Liker egentlig passformen på Pampers og Coop sine bedre, men Pampers stinker og Coop blir gjennomvåt av ingenting...

Ingen passer alle. Her har vi vært gjennom Coop Rema, Lillego, Pampers, Libero, og de fleste forskjellige "undergruppene".

Alt etter hvilken bleie som etter hvert begynner å lekke. Jeg har TILGODE å finne en bleie som holder hele natta - uavhengig av merke og størrelse, så lenge ungen er mer enn 1 år. Så her er det Libero comfort + Libero Up&Go over på natta. Dvs TO bleier.. Økonomisk idiotisk, men har ikke noe valg. Tar jeg på én bleie er senga full av piss og ungen må dusje om morran.

Så det gjelder å prøve seg frem. Men har pleid p bruke Libero på nyfødte og det har gått greit for det er ikke så mye som kommer ut av dem, sammenlignet med større barn.

De som passer barnet, 3 barn her og alle har passet forskjellige bleier.

Tøybleier :Heartred

Libero Comfort [emoji4] Har prøvd Libero Touch, Pampers, Rema 1000, Anglamärk, Coop, Lillego og Bambo Nature.

Vi bruker tøybleier og er fornøyd med bla alva og bambooty. Den første måneden brukte vi papirbleier, libero nyfødt, og var fornøyd med de også. Har også testet billigbleiene til Rema og Kiwi, men de holdt ikke hos oss.

Spørs veldig på ungen :p
Men på begge mine har vi brukt libero touch. Den som gir minst sårhet på mine og best passform.

Nå på eldste har vi gått over til pampers da den er bedre bevegelighet i. Ikke så bred over rumpa eller mellom beina

Vi bruker kun libero touch, og er veldig fornøyd med det. Har prøvd rema sine siden de fulgte med i babypakken derfra, men det eneste vi endte opp med var en liten frøken som ble rød og fikk bleieutslett.

Den som passer til hvor store de er og ikke lekker :)

Akurat nå går det i coop anglamark og kiwi sine Lillego.
Kommer også an på om det er truse bleier eller vanlige bleier om hvilken merke mine kan bruke til dems fasong.
Bruker 4 og 5 er bleier nå. Og liker best trusebleien til Kiwi/Lillego da.
Men vanlige bleiene til Coop anglamark. På den ene ungen, og Lillego på den andre. Prøver oss frem etter som dem vokser.

Alltid bare vært Pampers jeg har vært mer fornøyd med enn andre. Libero på god annenplass.

Jeg tenker at alle babyer/barn er forskjellige, og hvilken passform som er best for den enkelte varierer.

Vi har brukt Pampers på alle våre 3, men har prøvd andre merker også

Back
Topp