Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her abonnerer vi på lokalavisa, mannen abonnerer på Pondus, Gjør det selv, han kjøper Rutetid.
Elsker kryssord så har både abonnert og brukt å kjøpe Hobbykryss før, men gikk litt lei
Jeg abbonerte på Ett Trykk til for noen mnd siden, men har jo ikke ork til å scrappe for tiden, så avbestilte det. Pleier ellers ikke å kjøp blader og sånt. Hender av og til vesla får et eller annet om vi er på ferie eller skal kjøre langt og er innom en bensinstasjon.
Abonnerer på lokalavisa, kjøper en sjelden gang et ukeblad av en eller annen sort. Barna får av og til hver sitt blad, men det er ikke ofte det heller. Bruker heller penger på bøker
Jeg får F & B i posten. I tillegg kommer Lunsj, Donald, Donaldpocket, Alt for hagen og Fantomet til mannen. Vi kjøper også fast Kollektivet, Pondus og Rutetid. Aviser leses på nett, med unntak av VG og Dagbladet på lørdagene (koser meg med magasinene som følger med).
Ingenting. Abonnerer av og til på diverse interiørblader dersom det er fine gaver med. men har man lest ett, så har man lest alle. Aldri noe nytt, og er samme stilene i alle artikler føler jeg.
Eneste som kommer i posten her av blader er Prematurposten. Like ålreit hver gang Ellers kjøper jeg Pondus på butikken når det passer. Og norsk golf kommer til mannne.