Hvilke barnevogn....

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Synes dere ikke Simo og Emmaljungavognene blir veldig tunge og upraktiske? Spør fordi jeg er nysgjerrig :-) Jeg har valgt lette vogner som er gode både i by og i skogen, og tar liten plass i bil. Har fungert strålende til både baby og større barn, og ser ikke vitsen med å ha større bag enn det babyen trenger? I forhold til Bugaboo og BJ city elite som jeg har, virker Emmaljunga og Simo så tunge, både bag og understell? Tenker de modellene uten svingbare hjul må være upraktiske i by og inne på butikker? Vet det er mange som liker disse vognene, jeg har bare aldri skjønt det selv... Noen med erfaring fra begge vogntypene?
Tenker det samme. Store og tunge.

Jeg har en emmaljunga nitro city og den er ikke tung i det hele tatt, synest ikke den tar særlig stor plass sammenslått heller. Hadde en brio happy duo først og den var tung og stor å trille i forhold. Synest også sportsdelen er mye bedre på emmaljungaen i forhold til brio vogna. Mykere polstring både i rumpa og ryggen, i brioen sklei han bare ned, det har ikke skjedd i emmaljungaen. :)

Back
Topp