Hvilke barnevogn....

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Emmaljunga Edge Duo med Classic chrome understell

Dem er pen
Den er romslig for baby
Den er god å trille pā alt slags underlag
Kan ha bilstol-adapter på
Den er lett og rask å slå sammen/sette opp

Fått mye skryt fra andre om at jeg har en flott vogn

Brio smile <3

Babyjogger city elite. Var fornøyd med city cross også, helt til jeg prøvde city elite

Babyjogger City Elite. :)

Har hatt både Emmaljunga og Simo, men de blir kraftig slått av babyjoggeren. Har og Mountain Buggy som tvilling-/søskenvogn og den liker jeg ikke i det hele tatt.

Stokke trailz!
Passer til alle terreng, enkel, lett, barnet sitter høyt, god plass i bagen, kan feste bilsete direkte på understellet, handlekurven tåler 10 kilo :-))

Veldig fornøyd med Simo duo til de minste. Når de blir eldre går jeg heller for en litt mindre sportsvogn + en enkel trille :)

Simo Duo. Jeg tenker at det må være babyens førstevalg også. Stor og romslig bag, god demping med lufthjulene, mulighet til å vugge og den er god på all salgs føre.

Brio smile fordi den oppfyller de fleste kravene mine:)
-lufthjul
-vendbar
-god liggestilling
-svingbare fremhjul
-høyt sete
-stor handlekurv
-forholdsvis liten sammenslått
-lett å kjøre/styre

Og så er lillafargen kjempefin!
Vi har den :) i lilla faktisk :D er superfornøyd.

Emmaljunga Edge Duo med Classic chrome understell

Dem er pen
Den er romslig for baby
Den er god å trille pā alt slags underlag
Kan ha bilstol-adapter på
Den er lett og rask å slå sammen/sette opp

Fått mye skryt fra andre om at jeg har en flott vogn

Signerer denne, har samme opplevelsen med samme vogna

Jeg har simo duo til lillebror og er strålende fornøyd.

Har lenge likt emmaljunga city cross, så når vi ble gravid så var det ikke spørsmål om hvem vogn som skulle i hus. :D
Fordi den er enkel, fin og lett å håndtere ;) Samt god å trille ;)

Last edited:
Emmeljunga Duo Combi. Den er robust, med gode jul og demping (mye brostein i byen her). Samtidig er den fin å se på :-)

Synes dere ikke Simo og Emmaljungavognene blir veldig tunge og upraktiske? Spør fordi jeg er nysgjerrig :-) Jeg har valgt lette vogner som er gode både i by og i skogen, og tar liten plass i bil. Har fungert strålende til både baby og større barn, og ser ikke vitsen med å ha større bag enn det babyen trenger? I forhold til Bugaboo og BJ city elite som jeg har, virker Emmaljunga og Simo så tunge, både bag og understell? Tenker de modellene uten svingbare hjul må være upraktiske i by og inne på butikker? Vet det er mange som liker disse vognene, jeg har bare aldri skjønt det selv... Noen med erfaring fra begge vogntypene?

Back
Topp