Hvilepulsen!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Tenkte å starte en tråd om dette [emoji4] jeg fulgte min hvilepuls igjennom flere mnd i prøveperioden og syns det er spennende å følge med på nå som jeg er gravid[emoji16] min i dag:Screenshot_20180327-180731.png
 
IMG_0857.JPG

Kan legge inn skjemaet mitt fra PC-en når jeg kommer hjem. Syklusen starter dagen før grafen, EL er markert med blå, positiv g-test med gul og IKM er i dag :D
 

Vedlegg

  • IMG_0856.JPG
    IMG_0856.JPG
    260 KB · Visninger: 62
Dagens puls. Holder seg gjevnt nå på 70 [emoji4] pleier å ha 61 når jeg ikke er gravid.Screenshot_20180329-042156.png
 
Pulsen min har falt fra 72 i går til 63 i dag:wideyed:

Hmmm. Jeg vet ikke jeg heller. Men temperaturen kan vel variere ila graviditeten av ymse grunner, så da kan vel pulsen også? Jeg har lest at flere gravide kvinner velger å koble ut pulsmåleren når de er gravide, fordi de blir stresset av at den faller innimellom.

Min har steget eller vært stabil siden 7 dpo (merket med gult). Kan jeg anta at egget festet seg da?
 

Vedlegg

  • IMG_0862.JPG
    IMG_0862.JPG
    261,3 KB · Visninger: 63
Ligner litt på min stigning, det der. Hvor mange dpo begynte din å stige? Jeg ligger også på rundt 61. Litt lavere når jeg har mensen og litt høyere ellers.
Jeg hadde EL 6 mars tror jeg. Så gått veldig opp og ned [emoji12]Screenshot_20180329-094558.png
 
Min falt til 68 i dag :(

Tror ikke det er så lurt å følge med på den! Kan jo bli helt stresset av det:wideyed: min er relativt lav på 3 dagen nå (trodde den steg i går, men den endte ganske lav)
 

Vedlegg

  • 2F15377A-76C3-4DEB-B3B6-5D0DF81DCDAB.jpeg
    2F15377A-76C3-4DEB-B3B6-5D0DF81DCDAB.jpeg
    525,2 KB · Visninger: 47
Tror ikke det er så lurt å følge med på den! Kan jo bli helt stresset av det:wideyed: min er relativt lav på 3 dagen nå (trodde den steg i går, men den endte ganske lav)

Jeg kjenner jeg har helt vondt i magen. Liker ikke at den dropper så lavt. Tror definitivt jeg ikke burde følge med, men det er virkelig blitt en vane. Skulle gjerne visst hvordan pulsen til gravide damer over tid så ut. Sånn at jeg ikke får helt noia vesner alle pulsdropp.
 
Hei. Sniker fra august. Min ser sånn ut. Pulsen har gått mye opp og ned. Hos meg har det mye med generelle aktivitetsnivået å gjøre. Latere dager gir mye lavere puls.
Har ligget på alt fra 67 til 78

Screenshot_20180330-114339.png
 
Hei. Sniker fra august. Min ser sånn ut. Pulsen har gått mye opp og ned. Hos meg har det mye med generelle aktivitetsnivået å gjøre. Latere dager gir mye lavere puls.
Har ligget på alt fra 67 til 78

Vis vedlegget 250925

Tusen takk! Det var betryggende å se :Heartred:Heartred I går var første ordentlig late dag etter noen aktive dager på fjellet, så da kan kanskje det forklare pulsen. Jeg får prøve å puste med magen og ikke tenke så mye på det.
 
Back
Topp