Hvilepuls

tantediddi

Forelsket i forumet
Oktoberlykke 2019
Junilykke 2022
Hei. Er 5+4. Tør enda ikke glede meg veldig, håper jeg kan senke skuldrene snart:wacky:

De tre siste dagene har hvilepulsen min gått ned igjen. Andre som har hatt det slik?

Er så redd for at det er et dårlig tegn. Har jo hørt om flere som har sagt det ifm å miste. Men jeg vet ikke hva som er normalt? Håper der bare er fordi jeg har sovet godt de siste dagene etter forrige ukers nattevakt.

Jeg har aldri tenkt over dette med puls, så jeg måtte inn i appen å sjekke nå. Legger ved bilde.
Det ser ut som jeg har null endring i puls. Kanskje flere dager med litt høyere hvilepuls enn «vanlig». Men den er ganske stabil på mellom 45-55.

kan legge til at jeg har bradykardi (lav puls), så det kan jo være grunnen til at min puls ikke er så påvirket.

Vedlegg

• 7F5BCA60-D45D-4855-B6AE-D5A0AB14A4AA.png
    7F5BCA60-D45D-4855-B6AE-D5A0AB14A4AA.png
    920,8 KB · Visninger: 31
Forskjell på laveste puls og gjennomsnitts hvilepuls. Min ligger 10 høyere enn vanlig på gjennomsnitt. Men har noen dager den går litt ned, men ser på 7 dagers snitt av dagssnittet synes den holder seg mer stabil høy nå enn når jeg mistet, men har 1 dag eller to i uka der den bekker litt lengre ned. Ikke heng deg opp i enkeltdager allefall!

Takk for svar. Fant en gammel tråd der flere sa hvilepulsen sank rundt disse tider, så jeg får prøve ikke tenke mer på det.:D

Jeg måtte kutte ut klokka på natta, sov SÅ dårlig med den på. Men den sank litt faktisk etter å ha vært oppe i 61, til nå 53-57 10 mer enn hva jeg har pleid før gravid

Jeg ble litt bekymret jeg også for noen dager siden da min puls også gikk nedover, leste også det at det var vanlig rundt uke 6. Den har ikke gått mer ned nå, men går litt opp og ned enkelte dager så prøver å ikke henge meg opp i det xsmile3 hadde vanlig puls før jeg var gravid på 50-55, ligger nå rundt 70.

Back
Topp