Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sa kinesisk kart at det er gutt og jordmor følte seg ganske sikker på jente både i uke 16+0 og ny jordmor 18+4Kinesisk kartet sier gutt, jordmor sier ikke 100 % men mener det er en jente. Så ser vi![]()
Ekstrem svangerskapskvalme skal også tyde på jenteKinesisk kartet sier gutt, jordmor sier ikke 100 % men mener det er en jente. Så ser vi![]()
Ja det lurer jeg også på at det stemmer mer enn noe annet. De jeg hilsa på som har ekstrem svangerskapskvalme venter jenter heheEkstrem svangerskapskvalme skal også tyde på jente![]()

Stemte ikke her med hverken første eller andremannJa det lurer jeg også på at det stemmer mer enn noe annet. De jeg hilsa på som har ekstrem svangerskapskvalme venter jenter hehe

Men vanlig kvalme kan man ha uansett kjønnStemte ikke her med hverken første eller andremann
Har vært kvalm og kastet opp noen ggr, men ikke hatt ekstremkvalme gudskjelov
Og jeg har da sef en jente fra før og venter jente nå![]()
Min første var det ikke tvil, og kartet sa også guttHei, nå har Jordmor fått sjekket om alt er i orden med nurke. Det er litt usikker på kjønn men hun tror det bli gutt til og så fikk vi beskjed på at burde ikke strikke kjoler heller. Kinesisk fødsel kartet fant jeg ut at det er gutt![]()
Det skjønner jeg, kommentaren var myntet på hva Malala skrevMen vanlig kvalme kan man ha uansett kjønnmen de med ekstrem svangerskapskvalme sies det å oftere få jenter enn gutter
man kan selvfølgelig få jenter uten ekstrem svangerskapskvalme
![]()