Hvert på ultralyd.

Kinesisk kartet sier gutt, jordmor sier ikke 100 % men mener det er en jente. Så ser vi :)

Gratulerer med frisk liten baby :)

Kinesisk kartet sier gutt, jordmor sier ikke 100 % men mener det er en jente. Så ser vi :)
Her sa kinesisk kart at det er gutt og jordmor følte seg ganske sikker på jente både i uke 16+0 og ny jordmor 18+4

Ja det lurer jeg også på at det stemmer mer enn noe annet. De jeg hilsa på som har ekstrem svangerskapskvalme venter jenter hehe
Stemte ikke her med hverken første eller andremann :p
Har vært kvalm og kastet opp noen ggr, men ikke hatt ekstremkvalme gudskjelov:p
Og jeg har da sef en jente fra før og venter jente nå :happy:

Stemte ikke her med hverken første eller andremann :p
Har vært kvalm og kastet opp noen ggr, men ikke hatt ekstremkvalme gudskjelov:p
Og jeg har da sef en jente fra før og venter jente nå :happy:
Men vanlig kvalme kan man ha uansett kjønn :) men de med ekstrem svangerskapskvalme sies det å oftere få jenter enn gutter :) man kan selvfølgelig få jenter uten ekstrem svangerskapskvalme :p

Hei, nå har Jordmor fått sjekket om alt er i orden med nurke. Det er litt usikker på kjønn men hun tror det bli gutt til og så fikk vi beskjed på at burde ikke strikke kjoler heller. Kinesisk fødsel kartet fant jeg ut at det er gutt :)
Min første var det ikke tvil, og kartet sa også gutt :) nå sier kartet jente, men sikker på det er en gutt denne gangen også :p

Kartet sier gutt til meg, men jordmor og gynekolog sier jente :)

Det kinesiske kartet stemte ikke på meg, de sa jeg kommer til å få en jente.
Men vi får en prins :)

Gratulerer, så herlig <3 Her sa kinesisk fødselskart gutt. Har/hatt bare typiske "jente symptomer"... Vi venter en gutt :)

Kartet sa gutt sist, fikk gutt, denne gangen sa det jente og venter jente :)

Back
Topp