Jeg liker veldig godt å bruke kylling og varierer med å bruke ris eller pasta og hvilken saus jeg bruker til: bernaise, bretagnesaus, kremet kyllingsaus, pesto etc og gode grønnsaker til (f.eks. brokkoli)
Ellers er det jo pølsegrateng, laks i ovn med kremet pasta eller pasta/pesto til, pannekaker, kylling tikka masala (den posegryten fra toro er mild nok til at jentungen liker det her), tacogryte (fredager, he he), spaghetti/pasta med kjøttsaus, hjemmelagede/hjemmekomponerte burgere (legger salat, tomat, sylteagurk etc på et fat og så stabler vi selv.), karbonade med potetstappe og grønnsaker evt. + saus.
I helgene er det gjerne TACO! og hjemmelaget pizza, lasagne eller biff som står på menyen. Ofte taco... :-D
Men søndagene liker jeg å lage mat som tar litt mer tid enn den lille halvtimen på ettermiddagene, gjerne middager som krever poteter. Laks med rørt rømme eller hollandaise og agurksalat (luksusmiddag om du velger kveite i stedet for laks!), kjøttkaker i brunsaus med tilbehør eller svinestek med poteter, surkål og brunsaus.
Dæven, nå ble jeg sulten!