Hvem...??

Bare jeg som ikke tror at det er de mest opplagte som føder først? :p De 3 som har født til nå har vi vel ikke vært "forberedt" på, så jeg tipper at det kommer flere av de snart. I min forrige termingruppe var det også mange som gikk med maserier, åpning og gud vet hva i lang tid, og det var få av de som fødte først :p

Bare jeg som ikke tror at det er de mest opplagte som føder først? :p De 3 som har født til nå har vi vel ikke vært "forberedt" på, så jeg tipper at det kommer flere av de snart. I min forrige termingruppe var det også mange som gikk med maserier, åpning og gud vet hva i lang tid, og det var få av de som fødte først :p
Jeg er litt enig med deg. Jeg har vært bombesikker hele veien på at Aurum kom til å være først ute, men dengang ei..

Neida.. jeg har jo tippet ceres! :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum

haha, forundrer meg ikke om jeg er den som går 11 dager over tia, og ikke føder før 25 april :-P

menjeg tipper først ut nå er Maiken89, så kaffemonsteret, og så tror jeg Aurum klekker snart :-)

Ja, jeg skal ikke ha en prematur baby :) samt at jeg vil føde på det sykehuset vi har her :)
Nei, prematur er ikke noe vi ønsker oss! Jeg ser bare veldig frem til neste vekstestimering, lurer veldig på hvor stor han er nå...

I dag føles det ut som om han ligger rett ut inni der. Magen står ut som en lang tut!

Nei, prematur er ikke noe vi ønsker oss! Jeg ser bare veldig frem til neste vekstestimering, lurer veldig på hvor stor han er nå...

I dag føles det ut som om han ligger rett ut inni der. Magen står ut som en lang tut!
Når skal du på neste vekstkontroll da?
Han boltrer seg vell ut og nyter plassen han har ;)

hmmm... litt nysgjerrig her nå... leser jo atfleee av dere er på vekstkontroll, mdn har ikke vært det jeg? er det vanlig? eller er det noe alle skal på?

atfleee er forresten den nye forkortelsen på "at flere" .. bare så dere vet det.. ;) er visst det alle fjortisene bruker nå om dagen :D haha!

Back
Topp