Hvem...??

hmmm... litt nysgjerrig her nå... leser jo atfleee av dere er på vekstkontroll, mdn har ikke vært det jeg? er det vanlig? eller er det noe alle skal på?

Jeg har ikke vært :)
Man er ikke det uten grunn, hvis man mistenker at babyen er liten/stor feks ;)

Men det er skikkelig vondt i mageskinnet og navleområdet :(

Skal på tirsdag om en uke, da håper jeg at legen ser at de ikke kan drøye det lengre..
Samme her. Og med navleskrekken min holder jeg på å besvime hver gang det stikker til :(

Jeg har ikke vært :)
Man er ikke det uten grunn, hvis man mistenker at babyen er liten/stor feks ;)
åja.. nei da skjønner jeg :-) nei for syns liksom"alle" er på vekstkontroll om dagen :-P menda skaljeg jo egentlig bare være fornøyd da,med at det ikke er mistanke om noe for stort eller for smått inni der :-P

atfleee er forresten den nye forkortelsen på "at flere" .. bare så dere vet det.. ;) er visst det alle fjortisene bruker nå om dagen :D haha!
Hahaha..godt å vite.. skal huske på det!

(Bare håper atfleee bruker det, så jeg ikke glemmer det!)

Jeg har fått vekstkontroller pga såkalt "risikosvangerskap".. hadde ikke noe slikt sist jeg heller..

Sent from my HTC One X using BV Forum

(Bare håper atfleee bruker det, så jeg ikke glemmer det!)

Sent from my HTC One X using BV Forum
hahaha! nå lo jeg så harz og brått at jeg satt teen i halsen, katta satte klørne i beinet på meg og stakk, og Lille magealven hoppa til inni der :laughing025

jeg tror kaffemonstre, spire nr fire og MEG SELV !!!!! :P

eller så lo jeg så HARDT, som det også heter... :-P herregud å gæærn jeg blir av å skrive på nettbrett til tider :-P :smiley-angry026

jeg tror kaffemonstre, spire nr fire og MEG SELV !!!!! :p
Ahh, men den er kjip ass, du kan jo sitte på innsideinformasjon som vi andre ikke har kjennskap til :P

Bare jeg som ikke tror at det er de mest opplagte som føder først? :p De 3 som har født til nå har vi vel ikke vært "forberedt" på, så jeg tipper at det kommer flere av de snart. I min forrige termingruppe var det også mange som gikk med maserier, åpning og gud vet hva i lang tid, og det var få av de som fødte først :p

Enig med deg :) Tror nok at det er noen som vi ikke har tenkt tanken på en gang!! =)

Blir litt nervøs når så mange har gjetta meg :P
Eg har lagt frå meg alle fødeplanar, og har ein plan om 10 dagar :p Vertfal om vi skal la mannen få det som han vil ;)
Har ikkje pakka ferdig bagen eingong. (Men det burde eg vel)
Fru.Maja fekk vertfal ikkje rett ;) Intet på gong ;)

Jordmora på sjukehuset sa at det hendte gong på gong at dei som hadde vore gjennom hyppige kontrollar med bricanyl for å stoppe samantrekningar og div. Ofte endte på overtid. Og dei som knapt hadde kjent ein vond verk, plutselig dukka opp på føda i veke 36 med fødsel på gong.
Så ho sa at det var ingen fasit ein kan følge med nokon.
Ho har også vore med på målingar der nokon har 1 cm lang livmorhals og 2 cm opning og går tre veker til. Og dei som har lang og lukka livmorhals som føder to dagar etter. Som sagt ingen fasit.

Eg har framleis kynnarar, men smertene forsvann nesten heilt når den eine la seg ned i bekkenet. Minimalt med stikningar og menssmerter. Faktisk så lite som tydar på modning og fødsel at eg blir sur!

Men eg tippar at Kaffemonsteret er neste, så Monjen og så Fru Maja
Så kjem eg etter om 10 dagar :p

Back
Topp