Men det er skikkelig vondt i mageskinnet og navleområdet
Skal på tirsdag om en uke, da håper jeg at legen ser at de ikke kan drøye det lengre..
Det håper jeg og at han gjør
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er skikkelig vondt i mageskinnet og navleområdet
Skal på tirsdag om en uke, da håper jeg at legen ser at de ikke kan drøye det lengre..
hmmm... litt nysgjerrig her nå... leser jo atfleee av dere er på vekstkontroll, mdn har ikke vært det jeg? er det vanlig? eller er det noe alle skal på?
Samme her. Og med navleskrekken min holder jeg på å besvime hver gang det stikker tilMen det er skikkelig vondt i mageskinnet og navleområdet
Han sa jo sist at det første målet vårt måtte være å komme til uke 37. Og der er jeg på torsdag..Det håper jeg og at han gjør![]()
åja.. nei da skjønner jegJeg har ikke vært
Man er ikke det uten grunn, hvis man mistenker at babyen er liten/stor feks![]()
Hahaha..godt å vite.. skal huske på det!atfleee er forresten den nye forkortelsen på "at flere" .. bare så dere vet det..er visst det alle fjortisene bruker nå om dagen
haha!
Han sa jo sist at det første målet vårt måtte være å komme til uke 37. Og der er jeg på torsdag..
hahaha! nå lo jeg så harz og brått at jeg satt teen i halsen, katta satte klørne i beinet på meg og stakk, og Lille magealven hoppa til inni der(Bare håper atfleee bruker det, så jeg ikke glemmer det!)
Sent from my HTC One X using BV Forum

Å herre.. nå rister jeg! Og vesla vil ha mat.. sp får ordne det da.eller så lo jeg så HARDT, som det også heter...herregud å gæærn jeg blir av å skrive på nettbrett til tider
![]()
![]()
Der er vi like! Har total navlefobi!!Samme her. Og med navleskrekken min holder jeg på å besvime hver gang det stikker til![]()
Det er få som skjønner hva jeg egentlig mener da jeg sier jeg har det. Men det er ille altså... "godt" vi er to. Selv om jeg absolutt ikke unner deg detDer er vi like! Har total navlefobi!!
Joda, men det er jo livsfarlig å komme ut før uke 39, så de gjør nok ikke noe enda...Og da bør de gjøre noe![]()
Unner ikke deg det heller! Når noen plukker seg i navlen, da brekker jeg meg. TAKLER det ikke!Det er få som skjønner hva jeg egentlig mener da jeg sier jeg har det. Men det er ille altså... "godt" vi er to. Selv om jeg absolutt ikke unner deg det![]()
Ahh, men den er kjip ass, du kan jo sitte på innsideinformasjon som vi andre ikke har kjennskap tiljeg tror kaffemonstre, spire nr fire og MEG SELV !!!!!![]()
Ahh, men den er kjip ass, du kan jo sitte på innsideinformasjon som vi andre ikke har kjennskap til![]()
Bare jeg som ikke tror at det er de mest opplagte som føder først?De 3 som har født til nå har vi vel ikke vært "forberedt" på, så jeg tipper at det kommer flere av de snart. I min forrige termingruppe var det også mange som gikk med maserier, åpning og gud vet hva i lang tid, og det var få av de som fødte først
![]()