Hvem vet om spiren?

Barnefar, og min aller beste venninne :Heartred
Har valgt å dele det med henne, hun har vært med meg gjennom MA og SA, og hun er den eneste jeg stoler 100% på utenom bf og min egen mamma.
Mamma og pappa ble så knust da vi gikk gjennom MA i januar, så jeg har bevisst valgt å skåne de, så de vet heller ikke om SA’en vi var gjennom i juli. Men hun får vite alt så fort vi vet at dette går veien :love7

Mannen får vite i morgen, skal ta ny digital test å vise han, å kjøpe en liten pakke. Snuppa på 8 får vi bli enig om når hun får vite det. Veldig plaget med bekkenløsning med henne så alt kommer an på hvordan kroppen blir de neste ukene om når vi forteller det til jobben å familie. Nermeste venninner får nok vite det så fort mannen har fått vite det [emoji4][emoji4]

Mannen, nærmeste venninner og nærmeste familie [emoji4] Pga. en prosess med flere prøverørsforsøk, har det vært godt å få støtte fra venner og familie når det ikke går så bra. Og da er det ekstra kjekt å fortelle dem om nå som det endelig ser ut til å ha gått bra [emoji173]️

Mannen, tre venninner, søster til mannen og svigers Treffer mine foreldre neste helg og forteller dem det da, mye koseligere med face to face enn over telefon. Kommer til å ringe min bror også etterpå. Da vet de nærmeste. Resten får vite etter uke 12. ☺️

Tok test på morraen i dag så foreløpig bare meg og noen på forumet som vet [emoji28]

Samboer vil egentlig teste sammen så får ta en digital med han [emoji6]

Back
Topp