Hvem vet om spiren?

Barna, mine 2 søsken og et vennepar :)
 
3 venninner og en kompis av mannen
 
Ingen.. Mannen kommer ikke hjem før torsdag fra Nordsjøen. Jeg har visst det siden onsdag forrige uke. Samme skjedde forrige svangerskap. Måtte holde det helt for meg selv i over en uke. Det ække lett altså :bom
 
Bare mannen :) denne gangen ønsker jeg å vente med å si det til noen til jeg vet det er liv på UL.
 
Bare mannen :)
Venter til jeg har vært hos jordmor uke 12 og hørt hjertelyd før det blir noen fler som vet..
 
Bare mannen:) forteller det etter UL tenkte vi. Har lyst til at barna skal få vite det først, og da vil jeg vere mer sikker.
 
Nå vet hele familien det gitt ❤️ Vi gar mistet så mange ganger at vi ønsket det sånn :) vil ikke være alene om det flere ganger :)
 
Har problemer med å holde ting for meg selv. Så har fortalt det til 10-11 av mine nermeste venninner. Og mannen så klart. Egentlig de som hadde fått visst det uansett hvordan det skulle enda. Familien venter vi med til ting er mer sikkert
 
Lurer på om jeg skal fortelle det til sjefen og noen venner. Sjefen pga jeg er dårlig om morgenen, og venner fordi vi har planlagt kommende fylla-helg kjempelenge og plutselig kommer jeg til å være edru! :confused2
 
Egentlig skulle vi vente med å fortelle andre før uke 12, men mor som vi sa det til plutselig har røpet det til min lillesøster og nå vet også hele svigerfamilien det og! Ble oppringt i hele dag for gratulasjoner etc. Hyggelig men syns det er litt tidlig for det enda!
 
mannen och tre veninner... Mannen vill holde det hemlig i 8 månader!! det blir vanskelig! :p er bebi nr 3 så magen säger väl plopp ut i uke 12 :hilarious: Jag har lyst å fortelle familien min ganska snart. Får se om jag får lov :cool:
 
Kun jeg, mannen er på sjøen og kommer ikke hjem før ut i november,,, så holder rett til da
 
Back
Topp