Hvem vet om spiren? ♥

Bare meg og forloveden som vet noe foreløpig. Måtte fortelle sjefen hans det også da, siden vi skal på første kontroll på mandag, og jeg ville helst ha han med :Heartred Vi tenker å vente med å fortelle til etter 1.tri, men kjenner det er litt vanskelig å holde meg
:love7

Jeg har fortalt det til mannen, tre av mine beste venninner, mannen har fortalt det til to av sine venner. Hvis alt ser bra ut på TUL neste uke, kommer vi nok til å fortelle foreldre NPR vi ser dem på hytta i sommer :happy: gleder meg sååå mye til å fortelle! Nesten sprekker av å ikke kunne si det til mamma enda! Men er så redd for MA/SA, så vil ikke si det veldig tidlig. Hun har så lyst på barnebarn at jeg ikke vil risikere å si det tidlig og så går det galt likevel liksom.

Bare meg og samboer. Ser det an litt før jeg deler det videre.

Samboer, mamma, svigers, min søster og beste venninna mi vet det alt ❤️
Vanskelig å holde seg mot sommeren med mye sosialt:rolleyes: Er bare 5+3, håper å holde det hemmelig for andre noen uker til ja❤️

Mannen og jeg har sagt det til både venner, kollegaer og familie. Med første venta vi ganske lenge, men denne gangen har vi delt det med alle som vi tenker at vi uansett forteller det til hvis vi mister :)

Mamma, to venner av oss og noen kollegaer som vet her :) Planlegger å fortelle det til svigerfamilien etter vi har vært på tul. Så får resten av min familie vite det når vi drar på ferie sammen i begynnelsen av Juli :)

Har fortalt det til en venninne av meg ganske tidlig, og fortalte det til mamma i går. Så fikk vi besøk av et vennepar av oss i går, og hun bare plutselig spurte rett ut.. Jeg eier ikke pokerfjes og ble ganske satt ut, så der ble vi avslørt gitt. Jeg er 6+6.

Bare mannen og jeg som vet fremdeles. Litt spennende å ha en hemmelighet også. Men blir også godt å fortelle etterhvert. Spesielt siden jeg har så dårlig form, så kan jeg iallefall fortelle grunnen..

De jeg snakker med ansikt til ansikt forteller jeg, så familie vet, og noen få venner❤️

Back
Topp