Hvem vet om spiren? ♥

Våre nærmeste + sjefen :) Blir så fort dårlig, så den gjengen der har nok skjønt det selv om en liten uke uansett :hilarious:
 
Mamma og noen kollegaer. Kan ikke holde det hemmelig så veldig lenge, da jeg ikke kan utføre noen typer arbeidsoppgaver som gravid.
 
Mamma, lillesøster, en god kollega, et vennepar og barselgruppa mi fra sist gang :Heartred
 
Ingen :) bare jeg og samboer som vet :) å slik blir det i noen uker til, hvis jeg blir dårligere må jeg gi beskjed til sjefen iallfall
 
Foreldrene våre, min søster (fordi hun flytter til et annet land og ville heller si det før hun reiser) og et vennepar. Fint å ha noen dersom ting ikke skulle gå veien og fint å ha noen å dele det med. :)
 
Bare jeg og samboer som vet, og planen er å holde på hemmeligheten en stund enda. :happy: Skal på festival med mange fra hans familie om 3 uker, så da blir det spennende å se.
 
Bare samboer og jeg som vet enda:) Men det er mye som skjer fremover, store bursdager, fester m.m så vet ikke hvor lenge det er mulig å holde det hemmelig. Jeg takker vanligvis aldri nei til vin:hilarious:
 
Er et par kollegaer, ei god venninne og mamma som vet her :)
 
Kun jeg og en venninne. Mannen min er bortreist og kommer ikke hjem før på mandag, så da har jeg gått i seks dager og båret på hemmeligheten alene.
 
Nå har jeg nettopp fortalt mamma om graviditeten. Klarte ikke holde meg, hun ble veldig glad på våre vegne. Hun skal fortelle pappa det senere, så blir det vel en samtale på høytaler senere i kveld kan jeg tro :hilarious:
 
Ingen, bortsett fra meg og samboer. Veldig ferskt foreløpig, da jeg fant det ut på mandag. Men tenker å vente noen uker. De første som får vite det er foreldrene våre:) Og så får noen venninner vite det etter det. Vurderer å bestille tidlig ultralyd for å få bekreftet bankende hjerte før vi forteller.
 
Bare meg og samboeren, tenker å vente med å fortelle:) men vil jo gjerne dele nyheten, så vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg:rolleyes::hilarious:
 
Mine foreldre, forloveden min (faren til barnet, altså) og en venninne. Og i dag fikk en kollega vite det også, men det var ikke meningen. Jeg ville ikke ha pils på lønningspils, og han lot det ikke ligge før jeg ikke gadd å lyve mer. Ble ordentlig sint etterpå, egentlig, for det er jo en grunn til at man ikke ønsker å fortelle det til Gud og hvermann sååå tidlig. 4+4 i dag, liksom. Hadde håpet å få holde på det i noen uker til!
 
Back
Topp